Dark Mode Light Mode

Μοιράζονται τα γράμματα στο Λιμένα;

Συνεχίζεται ο θόρυβος στο Λιμένα της Θάσου, για τη διανομή της αλληλογραφίας στα καταστήματα, στους επαγγελματικούς χώρους και τις κατοικίες.

Το θέμα ανέκυψε πριν από λίγες εβδομάδες. Για την υπηρεσία, τα ΕΛΤΑ Καβάλας έχει τακτοποιηθεί. Διαφορετική άποψη έχουνε οι επαγγελματίες του Λιμένα που ζητούν οι αλλαγές που έγιναν να επανέλθουν, στην προηγούμενή τους κατάσταση, δηλαδή στην πραγματικότητα να ακυρωθούν.

Όλα άρχισαν όταν έπρεπε να βρεθεί ο νέος διευθυντής του γραφείου των ΕΛΤΑ στο Λιμένα της Θάσου. Τοποθετήθηκε ο μέχρι τότε διανομέας, γεγονός που δημιούργησε ανωμαλία στη διανομή της αλληλογραφίας, καθώς οι αντικαταστάτες του είτε άργησαν να εμφανιστούν είτε δε γνώριζαν καλά πρόσωπα και πράγματα, στην πρωτεύουσα της Θάσου.

Τα ελληνικά ταχυδρομεία εκτιμούν ότι το θέμα έχει λήξει. Εννοούν βέβαια ότι κι οι δύο ταχυδρομικοί διανομείς κάνουν άριστα τη δουλειά τους, στην πρωτεύουσα της Θάσου, τη στιγμή που υπάρχουν ακόμη διαμαρτυρίες από επαγγελματίες ότι αυτό δεν ισχύει.

Πρόσφατη είναι η καταγγελία για το θέμα του Σωματείου Επαγγελματιών Νήσου Θάσου. Το κείμενο που υπογράφει ο Αλέξανδρος Ευαγγέλου ως πρόεδρος και η Μαρία Πιτικάρη ως γραμματέας, αναφέρει τα ακόλουθα:

 

Προς το Διευθυντή των ΕΛΤΑ Καβάλας κ. Ποδαρά Κωνσταντίνο,

Αξιότιμε κ. Διευθυντά, αφορμή για την παρούσα επιστολή στάθηκε η απαράδεκτη κατάσταση που έχει δημιουργήσει στον εμπορικό κόσμο του νησιού, εξ αιτίας μίας υπηρεσιακής δυσλειτουργίας των ΕΛΤΑ Λιμένα Θάσου. Πιο συγκεκριμένα: Στην προσπάθεια σας, προφανώς να πληρωθεί το κενό που δημιουργήθηκε με τη συνταξιοδότηση του, ως τώρα προϊσταμένου των ΕΛΤΑ στην πόλη μας, με την απόσπαση στη θέση αυτή του μοναδικού μόνιμου και έμπειρου αστικού διανομέα της πόλης, δημιουργήθηκε μείζον πρόβλημα με τις διανομές της τακτικής και έκτακτης αλληλογραφίας στο Λιμένα. Κι αυτό γιατί:

1.Ο Λιμένας δεν είχε ως τώρα οδονύμια και αριθμούς στους δρόμους και συνεπώς η διανομή δε μπορεί να γίνει όπως γίνεται σε μία πόλη, αλλά χρειάζεται άνθρωπο που να ξέρει τους κατοίκους, τα ονοματεπώνυμα και τις κατοικίες τους.

2.Υπό την έννοια αυτή, είναι αδύνατο να ανταποκριθεί σ΄ αυτές τις ιδιαιτερότητες ένας ανεκπαίδευτος συμβασιούχος διανομέας παρά τις ομολογουμένως, φιλότιμες προσπάθειες που κάνει, όταν μάλιστα, εκτός του παραπάνω προβλήματος, η πόλη έχει μεγαλώσει αρκετά και τώρα το καλοκαίρι η ζήτηση είναι αυξημένη.

Ο εμπορικός κόσμος, λοιπόν, σας εκφράζει την έντονη δυσαρέσκειά του γιατί:

1.Καθυστερεί πολύ η τακτική επαγγελματική αλληλογραφία.

2.Υπάρχει λανθασμένη επίδοση λογαριασμών, ειδοποιητήριων δεμάτων κ.α.

Παραλαμβάνουμε καθυστερημένα (ληξιπρόθεσμους πλέον) λογαριασμούς τηλεφωνίας συνδρομητικών τελών κ.λ.π.

Όλα τα παραπάνω πλήττουν άμεσα τη λειτουργία του εμπορικού συλλόγου του Λιμένα και γι΄ αυτό σας ζητούμε:

1.Να μην διαταραχθεί το τμήμα διανομής του ταχυδρομείου μας.

2.Να διατηρηθεί στη θέση του ο μοναδικός έμπειρος, μόνιμος αστικό διανομέας, που ξέρει πρόσωπα και υπηρεσίες του εμπορικού κόσμου της Θάσου.

3.Να μεριμνήσετε για το όποιο διοικητικό ζήτημα της υπηρεσίας σας, χωρίς αυτό να προβεί σε βάρος της εύρυθμης λειτουργίας των επιχειρήσεών μας.

 

 

Προηγούμενο άρθρο

Δεύτερη μέρα αποχής από το συσσίτιο

Επόμενο άρθρο

Το θερμόμετρο έδειξε 43,1 βαθμούς κελσίου