Άλλαξε ο μήνας, τέλειωσε και ο χειμώνας, ήρθε ο Μάρτιος, αλλά τα δρομολόγια στη γραμμή της Κεραμωτής και του Πρίνου παραμένουν όπως και την χειμερινή περίοδο. Ηδη από χθες Κυριακή ισχύουν τα δρομολόγια του μηνός Μαρτίου, υπάρχει συγκεκριμένο πρόγραμμα δρομολογίων μέχρι και τις 8 Μαρτίου, επί της ουσίας δεν έχει αλλάξει το παραμικρό. Κάθε μέρα τα δρομολόγια στη γραμμή της Κεραμωτής είναι 12 όπως ήταν και τον Φεβρουάριο, και στη γραμμή του Πρίνου τα δρομολόγια είναι 3 όπως ήταν όλο τον χειμώνα.
Μεθαύριο Τετάρτη 4 Μαρτίου, το φέρι μποτ «Φιλιάγκος» έρχεται στη γραμμή του Πρίνου για μία μέρα, όπου θα εκτελέσει δρομολόγια. Τις υπόλοιπες μέρες της εβδομάδας τα δρομολόγια στη γραμμή του Πρίνου εκτελεί το πλοίο «Παναγία Θάσου» της εταιρίας Νιτσόπουλου.
Το Θάσος 6 επέστρεψε στον Πρίνο μετά από την συντήρηση για έκδοση νέων πιστοποιητικών, αλλα δεν έχει ακόμη γνωστοποιηθεί πότε θα επανέλθει στα δρομολόγια της γραμμής του Πρίνου.
Σε σχέση με τα δρομολόγια του Μαρτίου υπάρχει μια μικρή μόνο αλλαγή στη γραμμή της Κεραμωτής, όπου το τελευταίο από Λιμένα για Κεραμωτή εκτελείται στις 18:15 το απόγευμα αντί στις 18:00 που ήταν το Φεβρουάριο.
Στο λιμάνι της Κεραμωτής είναι δεμένο το καινούργιο φέρι μποτ της ΑΝΕΘ «Θάσος 3» το οποίο δεν θα μπει προς το παρόν στα δρομολόγια. Σημειώνουμε ότι η φημολογία στο νησί εντείνεται για τυχόν νέα πλοία αυτή τη φορά πολλά λέγονται για την εταιρία «Όσιος Δαυίδ» που φέρεται να προσπαθεί να φέρει δεύτερο φέρι μποτ ενόψει της καλοκαιρινής περιόδου.
Αυτά όσον αφορά την πορθμιακή σύνδεση του χερσαίου τμήματος του νομού με την Θάσο. Στα άλλα δηλαδή τα προβλήματα της εταιρίας ΝΕΛ και το πλοίο «Ταξιάρχης» που δεν έρχεται στην Καβάλα δεν έχουμε αλλαγή των δεδομένων. Η οικονομικής φύσεως δυσκολία στην εταιρία ΝΕΛ συνεχίζεται, η επίσχεση εργασίας συνεχίζεται επίσης, κι έτσι το πλοίο «Ταξιάρχης» δεν ήρθε στο λιμάνι της Καβάλας το Σαββατοκύριακο. Υπάρχουν όμως πολλές διαμαρτυρίες από κατοίκους και φορείς των νησιών του Βορείου Αιγαίου, καθώς αυτή η διακοπή δρομολογίων του πλοίου Ταξιάρχης δημιουργεί σοβαρά προβλήματα. Το θέμα αναμένεται να λυθεί κεντρικά είτε με πρωτοβουλία της εταιρίας, είτε με πρωτοβουλία του Υπουργείου Εθνικής Ναυτιλίας.