Dark Mode Light Mode
Δεύτερη άφιξη του Silver Spirit
Άφαντες oι πλωτές εξέδρες αφού το έργο αργεί για γραφειοκρατικούς λόγους
Σπυρόπουλος ανάμεσα σε Δράμα και Καβάλα

Άφαντες oι πλωτές εξέδρες αφού το έργο αργεί για γραφειοκρατικούς λόγους

Πλωτές εξέδρες ακούμε αλλά πλωτές εξέδρες δεν βλέπουμε. Οι υποσχέσεις, δεσμεύσεις κι εξαγγελίες περί του έργου δεν επιβεβαιώνονται κι έτσι οι ανησυχίες πολλαπλασιάζονται. Υποτίθεται ότι το έργο θα τέλειωνε τον Απρίλιο φέτος. Η ανάδοχος εταιρία ζήτησε και πήρε παράταση, η οποία τελειώνει σε 1,5 μήνα. Στο τέλος Νοέμβρη. Υπήρξαν ανακοινώσεις ότι έστω οι πρώτες εξέδρες θα είναι έτοιμες να χρησιμοποιηθούν στη διάρκεια του Καλοκαιριού. Ούτε αυτό έγινε. Είδαμε φωτογραφίες για το πώς θα είναι το λιμάνι με τις πλωτές εξέδρες. Μείναμε σε αυτές.
Όπως ακούμε το έργο έχει μπλοκαριστεί στη γραφειοκρατία. Κάποιες επιπλέον μελέτες είτε δεν έγιναν στην ώρα τους, είτε έγιναν (μετά κόπων και βασάνων) και τώρα πρέπει να «κουμπώσουν» στην αρχική μελέτη του βασικού έργου. Ταυτόχρονα οι φήμες οργιάζουν. Η κατασκευάστρια εταιρία λέγεται ότι θα ζητήσει νέα παράταση ενώ μπροστά μας είναι ο Χειμώνας. Μια περίοδος που φυσικά και δεν είναι κατάλληλη για δοκιμές και τέτοιας φύσεως λιμενικές εργασίες.
Στην Καβάλα έχουμε τη δική μας παράδοση. Όλα τα σημαντικά έργα της πόλης αργούν. Αργούν πολύ. Αυτή τη παράδοση τηρεί το έργο των πλωτών εξεδρών, γνωστό και ως έργο της μαρίνας. Πλέον ανησυχούμε πόσο οι εξέδρες θα είναι έτοιμες για το προσεχές Καλοκαίρι. Είναι τέτοια η φύση των προβλημάτων και τόσο μεγάλη η καθυστέρηση που κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος για τίποτα. Το συγκεκριμένο έργο αφορά το κεντρικό λιμάνι αλλά δεν είναι του ΟΛΚ. Σχεδιάστηκε, μελετήθηκε, δημοπρατήθηκε από την Περιφέρεια ΑΜΘ. Γρανάς και Γιαννακίδης δήλωναν χαρούμενοι όταν το 2013 ανακοίνωναν την υπογραφή της σύμβασης. Ως ένα σημείο τα πράγματα πήγαιναν καλά. Ως που ανακαλύφθηκε ότι κάποιες μικρής σημασίας συμπληρωματικές μελέτες δεν υπήρχαν. Κι όταν έγιναν κι αυτές το έργο πάλι «κόλλησε». Πόσο; Αυτό δε το ξέρει κανείς. Καθυστέρηση δημιουργήθηκε κι όταν εκ των υστέρων αποκαλύφθηκε ότι το έργο είχε δημοπρατηθεί χωρίς πρόβλεψη για το ποιος θα πληρώσει το ΦΠΑ! Τότε ανέλαβε να πληρώσει τη δαπάνη ο ΟΛΚ, προκειμένου η εργολαβία να βγει από τη δύσκολη θέση στην οποία ξαφνικά βρέθηκε.
Επιβάλλεται μετά απ’ όλα αυτά ο διάδοχος του κ. Γρανά, Θόδωρος Μαρκόπουλος να ασχοληθεί με την εκκρεμότητα μιας κι είναι φανερό ότι όσο η υπόθεση είναι ξεχασμένη το έργο δεν θα τελειώσει ποτέ. Έργο απαραίτητο για την τουριστική ανάπτυξη της πόλης. Έργο που πρέπει να είναι έτοιμο την Άνοιξη του 2015.

Προηγούμενο άρθρο

Δεύτερη άφιξη του Silver Spirit

Επόμενο άρθρο

Σπυρόπουλος ανάμεσα σε Δράμα και Καβάλα