Μπορεί να υπερασπίσθηκε κατά το παρελθόν ο βουλευτής Καβάλας Γιάννης Πασχαλίδης την τρίτη ναυτιλιακή εταιρεία «Όσιος Δαυίδ», προσφάτως ωστόσο κι εξαιτίας συγκεκριμένων αρνητικών ενεργειών που καταγράφηκαν από το φέρρυ μπωτ «Σ. Φιλιάγκος», ακολούθησε αλλαγή «πλεύσης». Έτσι, ο βουλευτής βρέθηκε την Πέμπτη στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών όπου διατύπωσε την κριτική του για τα μη εκτελούμενα δρομολόγια της γραμμής Καβάλας – Πρίνου από το πλοίο.
Στη συνεδρίαση του ΣΑΣ εξετάσθηκαν δύο σχετικά θέματα. Το πρώτο εξ αυτών αφορούσε στο αίτημα της εταιρείας «Όσιος Δαυίδ», περί αλλαγής του αριθμού των δρομολογίων. Το δεύτερο θέμα αφορούσε στη μετακίνηση των μαθητών από τη Θάσο προς το τεχνικό λύκειο Χρυσουπόλεως. Οι μαθητές πρέπει κάθε πρωί να ταξιδεύουν αρχικά με το πλοίο κι έπειτα να συνεχίζουν οδικώς από το λιμάνι της Κεραμωτής έως το σχολείο της Χρυσουπόλεως. Η αντίστροφη διαδρομή φυσικά επαναλαμβάνεται και μετά τη λήξη του μαθήματος. Επειδή τα υπάρχοντα δρομολόγια δε βόλευαν χρονικά τη μετακίνηση των μαθητών, ο Γιάννης Πασχαλίδης κατέθεσε αίτημα προκειμένου να εξασφαλισθεί ακτοπλοϊκό δρομολόγιο είτε στις 14:30 είτε στις 14:45. Μάλιστα, το αίτημα εισακούσθηκε κι έτσι θα πρέπει να αναμένεται η δρομολόγηση πλοίου στις 14:45 για την επιστροφή των μαθητών στο νησί.
Η εταιρεία «Όσιος Δαυίδ» είχε ζητήσει να μην ισχύσει αντικατάσταση των πλοίων της σε περίπτωση ακινησίας τους λόγω βλάβης. Διαφώνησε με το αίτημα ο Γιάννης Πασχαλίδης, υποστηρίζοντας ότι σε περίπτωση βλάβης το πλοίο θα πρέπει να αντικαθίσταται και φυσικά το δρομολόγιο να εκτελείται απρόσκοπτα, είτε από την ίδια εταιρεία είτε από σκάφος άλλης εταιρείας. Το αίτημα της εταιρείας «Όσιος Δαυίδ» απορρίφθηκε από το ΣΑΣ, ενώ ο βουλευτής κατήγγειλε τη στάση της ναυτιλιακής να ακυρώσει δρομολόγια επικαλούμενη ποικίλες δικαιολογίες και να αφήσει το επιβατικό κοινό εν αναμονή στο λιμάνι.
Ο κ. Πασχαλίδης θύμισε ότι όταν οι καβαλιώτες ζητούσαν την εκτέλεση τριών δρομολογίων ημερησίως από το πορθμείο του Πρίνου, κάτι που τελικά εξασφαλίσθηκε μέσω υπουργού για τη χειμερινή περίοδο, τότε η εταιρεία «Όσιος Δαυίδ» ζητούσε να εκτελούνται πέντε δρομολόγια ημερησίως. Παρόλα αυτά, το φέρρυ μπωτ «Σ. Φιλιάγκος» δεν εκτελεί καν τα τρία δρομολόγια Καβάλας – Πρίνου όταν έρχεται η σειρά του, μια φορά δηλαδή στη διάρκεια της εβδομάδας.
Μπορεί ο Γιάννης Πασχαλίδης να υποστήριξε την έλευση της τρίτης ναυτιλιακής εταιρείας στην Καβάλα, σε σημείο μάλιστα που να παρεξηγηθεί από κάποιους, όταν όμως διαπιστώνει ολιγωρίες εκ μέρους της τότε δε διστάζει να σταθεί δίκαιος και να ασκήσει σφοδρή κριτική.