Σχετικά με την αναστολή λειτουργίας του τομέα εμπορίας στο κατάστημα της ΔΕΗ στη Θάσο ο δήμαρχος Θάσου προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
«Από τη Δευτέρα οι κάτοικοι του νησιού, ή όσοι δραστηριοποιούνται στο νησί είναι αναγκασμένοι να πηγαίνουν στην Καβάλα για οποιοδήποτε εμπορικό τους θέμα, όπως αλλαγή ονόματος, διακοπή έκδοσης λογαριασμών, επανασύνδεση λογαριασμού, διευκρινίσεις για το λογαριασμό τους ή αλλαγή του τιμολογίου τους. Αυτά είναι πράγματα απαράδεκτα. Το νησί έχει 17.000 καταναλωτές της ΔΕΗ και όλοι αντιλαμβανόμαστε τι σημαίνει αυτό για τους κατοίκους και τους επαγγελματίες της Θάσου. Για την εξοικονόμηση του μισθού ενός υπαλλήλου ή δεν ξέρω τι άλλο έχει στο μυαλό της η ΔΕΗ βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση, όλος αυτός ο αριθμός των επιχειρηματιών, των κατοίκων αλλά και οι συνταξιούχοι να πρέπει να μετακινηθούν από το νησί της Θάσου, να χαθούν εργατοώρες, να χαθούν μεροκάματα, να ξοδέψουν χρήματα για τις μετακινήσεις τους για μια απλή συναλλαγή. Προσπαθώ να επικοινωνήσω με τον περιφερειακό διευθυντή της ΔΕΗ και αυτό είναι αδύνατον. Υπάρχουν δύο τηλέφωνα γραμμένα στην πόρτα του υποκαταστήματος στον Λιμένα, στα οποία ωστόσο δεν απαντά κανείς. Ας μας πουν επιτέλους που θέλουν να πάνε το νησί. Ξεκινήσαμε πριν από καιρό με την υποβάθμιση της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας και το ζήτημα των διακομιδών. Όλο το καλοκαίρι είχαμε δυσλειτουργία των ΕΛΤΑ γιατί δεν μπορούσαν να μοιραστούν τα γράμματα, λόγω έλλειψης προσωπικού. Αγωνιζόμαστε δύο χρόνια τώρα για την παραμονή του ΙΚΑ στα Λιμενάρια που τελικά καταφέραμε σαν Δήμος να δώσουμε μία λύση και τώρα βρισκόμαστε να αντιμετωπίζουμε το ζήτημα της ΔΕΗ».