Ένα περίεργο και ιδιαίτερα σοβαρό πρόβλημα αντιμετώπισε το πρωί και το μεσημέρι του Σαββάτου το ΕΚΑΒ Καβάλας. Εξαιτίας βλάβης, έπαψε να λειτουργεί για περίπου τέσσερις ώρες το τηλεφωνικό του κέντρο. Το προσωπικό του ΕΚΑΒ μέσω των μέσων ενημέρωσης στα οποία εξέδωσε ανακοίνωση ενημέρωσε το κοινό για το χρονικό διάστημα της βλάβης να τηλεφωνούν στο 100 ή στο 199 της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.
Οι πιο πολλοί πολίτες που την ώρα της βλάβης που την ώρα της βλάβης του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΚΑΒ χρειάστηκαν ασθενοφόρο εξυπηρετήθηκαν τηλεφωνώντας στο 100.
Τις ώρες της βλάβης το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΚΑΒ έδειχνε να είναι συνεχώς απασχολημένο. Το προσωπικό του ΕΚΑΒ Καβάλας, κάλεσε συνεργείο του ΟΤΕ που διόρθωσε τη βλάβη μετά από τέσσερις περίπου ώρες.
Για τη διόρθωση της βλάβης εργάστηκε και προσωπικό του ΕΚΑΒ. Το πρόβλημα ξεπεράστηκε σχετικά γρήγορα, πάντως δεν είναι καθόλου συνηθισμένο υπό την έννοια ότι τόσα χρόνια που λειτουργεί στην πόλη μας σταθμός του ΕΚΑΒ πρώτη φορά παρουσιάστηκε τόσο σοβαρή βλάβη στο τηλεφωνικό του κέντρο.