Δημοσιογραφικές πληροφορίες από τον Πειραιά, την έδρα του υπουργείου ναυτιλίας, αναφέρουν ότι χθες η εταιρία «Όσιος Δαβίδ» στην ιδιοκτησία της οποίας ανήκει το αμφίδρομο φέρυ μπωτ «Στέλιος Φιλιάγκος», κατέθεσε αρμοδίως νέα αίτημα για να παρατείνει την ακινησία του πλοίου για δέκα ακόμη ημέρες.
Οι φήμες υπήρχαν από την προηγούμενη εβδομάδα. Πλέον φαίνεται ότι επιβεβαιώνονται.
Το υπουργείο οφείλει μέχρι σήμερα ν΄ απαντήσει στο αίτημα. Εφόσον αυτό γίνει δεκτό, τότε το πλοίο «Στέλιος Φιλιάγκος» θα είναι εκτός δρομολογίων για δέκα ακόμη ημέρες. Εάν το αίτημα δε γίνει δεκτό, το πλοίο είναι υποχρεωμένο να εμφανισθεί στην περιοχή και ν΄ αρχίσει να εκτελεί δρομολόγια και στις δύο γραμμές, που συνδέουν το νησί της Θάσου, με τα λιμάνια Κεραμωτής και Καβάλας, από τη Δευτέρα 26 Μαΐου.
Αυτό όμως για να γίνει πρέπει μέχρι την προσεχή Δευτέρα το πλοίο να εξασφαλίσει τα απαραίτητα πιστοποιητικά ασφαλείας.
Όλα δείχνουν ότι πλέκονται ακόμη περισσότερο, καθώς αρχικά το ίδιο πλοίο επρόκειτο να μπει στα δρομολόγια την Πρωτομαγιά.
Τότε ζήτησε από το υπουργείο και πήρε 25 ημέρες ακινησίας για να προετοιμαστεί.
Για τον ίδιο λόγο φέρεται να ζητά επιπλέον δέκα ημέρες ακινησίας.
Στην περίπτωση που το αίτημα γίνει δεκτό, τότε τα δρομολόγια θα πρέπει να τροποποιηθούν, τα οποία είχαν αρχικώς υπολογισθεί και με τη συμμετοχή σε αυτά του πλοίου που όλο έρχεται κι όλο στο δρόμο είναι.
Άλλες φήμες αναφέρουν ότι τελικά το συγκεκριμένο πλοίο της εταιρίας «Όσιος Δαβίδ», δε θα έρθει ποτέ στη γραμμή του Πρίνου και σ΄ αυτήν της Κεραμωτής.
Το λιμεναρχείο Καβάλας πληροφορείται όλα αυτά τα στοιχεία ανεπίσημα. Οι φήμες φτάνουν και στη Θάσο. Μένει να μάθουμε τώρα ποια θα είναι η απάντηση του υπουργείου στο αίτημα της εταιρίας, για δέκα επιπλέον ημέρες ακινησίας. Αν όντως αυτές οι ημέρες είναι απαραίτητες για να γίνουν τεχνικές αλλαγές στο πλοίο για να μπορεί να εξασφαλίσει πιστοποιητικά ασφαλείας ή αν είναι μία τακτική της εταιρίας προκειμένου να κερδίσει χρόνο, να έρθει και να ενταχθεί στα δρομολόγια, όταν η κίνηση αυξηθεί περισσότερο, λόγω του θέρους.