Dark Mode Light Mode

Δίωρη στάση εργασίας των ιδιοκτητών ταξί

Δίωρη στάση εργασίας από τις 10:00 έως τις 12:00 πραγματοποίησαν το πρωί της Πέμπτης τα μέλη του σωματείου ιδιοκτητών ταξί Καβάλας, μετέχοντας έτσι ενεργά στην 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση που προκήρυξε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Ταξί. Η μορφή της συμμετοχής ως στάση εργασίας αποφασίστηκε λόγω αργοπορημένης ενημέρωσης εκ μέρους του συνδικαλιστικού οργάνου κι επειδή υπήρχαν μαθητικά δρομολόγια που έπρεπε οπωσδήποτε να εκτελεστούν από τους ιδιοκτήτες ταξί. Τα έκτακτα περιστατικά θα ήταν τα μόνα που θα εξυπηρετούνταν κατά τη διάρκεια της 2ωρης στάσης.

Η 24ωρη κινητοποίηση του κλάδου ήταν ουσιαστικά η έκφραση αντίθεσης των ιδιοκτητών ταξί στις προωθούμενες φορολογικές ρυθμίσεις. Οι ιδιοκτήτες ταξί, ζητούν να μειωθεί ο ΦΠΑ στο 13%, να μειωθεί ο συντελεστής φορολόγησης 26% και ο αντίστοιχος συντελεστής προείσπραξης φόρων, να υπάρχει συμβατότητα εισφορών ΟΑΕΕ και εισοδήματος, να διαμορφωθεί το αφορολόγητο στα 12.000 ευρώ, ενώ ζητούν και την παράταση των ταμειακών μηχανών μέχρι την έκδοση νέων ταμειακών και την ομαλοποίηση της αγοράς.

Στην ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Ιδιοκτητών – Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων, τονίζει πως οι ρυθμίσεις που προωθεί κυβέρνηση «θα αφανίσουν τον ήδη εξαθλιωμένο κλάδο των ταξί» και προσθέτει πως ο κλάδος στην σημερινή εξαθλιωμένη οικονομική κατάσταση που βρίσκεται δεν μπορεί να σηκώσει το τεράστιο βάρος των 20.000.000 ευρώ. «Τα περίπου 32.000 ταξί της χώρας θα κληθούν να σηκώσουν το τεράστιο βάρος των 20.000.000 ευρώ», προσθέτει η Ομοσπονδία.

Ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Καβάλας, Μανώλης Τσιλογεώργης αναφερόμενος στα προβλήματα του κλάδου, σημείωσε: «Από τον Ιούνιο του 2010 ισχύουν τα φορολογικά ταξίμετρα, που είναι συνδεδεμένα με ταμειακή μηχανή. Αιφνιδίως μας ενημέρωσαν ότι οι ταμειακές μηχανές μας έχουν ημερομηνία λήξεως κι έτσι με πρόσχημα την παραβατικότητα αναγκάζουν περίπου 32.000 ταξί όλης της χώρας να τοποθετήσουν νέες ταμειακές και ταξίμετρα.

Πρόκειται δηλαδή για ένα συνολικό κόστος άνω των είκοσι εκατομμυρίων ευρώ, ενώ το κόστος για κάθε ταξί διαμορφώνεται σε 700 – 800 ευρώ. Το οξύμωρο ωστόσο είναι πως δεν υπάρχουν εγκεκριμένες ταμειακές μηχανές από την Αρχή Μετρονομίας του Υπουργείου Μεταφορών. Εάν ανακύψει δηλαδή κάποιο πρόβλημα με την ταμειακή δεν υφίσταται θέμα επιδιόρθωσης της κι άρα θα πρέπει το όχημα να τεθεί σε ακινησία ώστε να αντικατασταθεί μηχανή και ο ιδιοκτήτης να επωμισθεί το κόστος.

Η παραβατικότητα χρησιμοποιείται ως άλλοθι προκειμένου να πουλήσουν οι κατασκευάστριες εταιρείες τα ταξίμετρα και τις ταμειακές τους. Διότι, ακόμη κι αν εγκαταστήσουμε σήμερα ταξίμετρο και ταμειακή με άρτιο και σύγχρονο λογισμικό είναι σίγουρο ότι εντός 15 ημερών θα το έχουν χακάρει. Άρα τεχνολογική ασφάλεια δε δύναται να εξασφαλισθεί».

 

Προηγούμενο άρθρο

Βασικές ζημιές σε διαχωριστικά – μοκέτες

Επόμενο άρθρο

Απογοητευμένος ο Βασίλης Λεμονίδης - Η γραφειοκρατική τυπολατρία απομακρύνει την Λευκή Νύχτα