Ο Πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας Χρήστος Ηλιάδης δεν ανησυχεί καθόλου για τις κινήσεις των φορέων του Έβρου και της Αλεξανδρούπολης ειδικότερα να διεκδικήσουν από την Καβάλα ένα απ΄ τα δύο δρομολόγια πλοίων που συνδέουν την πόλη μας με τα νησιά του Βορείου Αιγαίου.
Όταν τον ρωτήσαμε χθες ήταν ενημερωμένος για τη σύσκεψη που έγινε στην Αλεξανδρούπολη το Σάββατο, η πρώτη του φράση ήταν ότι πρόκειται για σκάγια στον αέρα. Αμφιβάλει δηλαδή αν αυτές οι ενέργειες θα έχουν οποιοδήποτε αποτέλεσμα.
Πρέπει να σημειώσουμε ότι στο μεταξύ η εταιρία Blue Star Ferys συνεχίζει κι ενδιαφέρεται πολύ για ένα επι πλέον των επιδοτούμενων δρομολόγιο προς τα νησιά του Βορείου Αγαίου, με αφετηρία το λιμάνι της Καβάλας. Το δρομολόγιο αυτό θ΄ αρχίσει όπως λένε οι εκπρόσωποι της εταιρίας αρχές Μαΐου. Κατ΄ αρχήν θα είναι δοκιμαστικό. Αν τα δεδομένα εξελιχθούν θετικά για την εταιρία, όπως η ίδια υπολογίζει, δεν αποκλείεται να υπάρχουν από την πλευρά της Blue Star δύο δρομολόγια τη θερινή περίοδο, πάντα χωρίς επιδότηση, κι ένα δρομολόγιο κατά την περίοδο του Φθινοπώρου και του Χειμώνα. Η δήλωση του Χρήστου Ηλιάδη αναφέρει τα εξής: «Η αναβάθμιση του κεντρικού μας λιμανιού «Απόστολος Παύλος» η οποία προέρχεται κι από την εκτέλεση των μεγάλων έργων υποδομής, όπως και η αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιων προς τους χρήστες, φαίνεται ότι λειτουργεί προς θετική κατεύθυνση. Ήδη έχουμε μία σοβαρή εταιρία που κάνει τα δρομολόγια προς τα νησιά του Βορείου Αιγαίου και ως γνωστό υπάρχει και το ενδιαφέρον το οποίο είναι και στην πράξη από ακόμα μία εταιρία μεγάλη η οποία από 1η Μαΐου θα έχει εκδοτήρια στον επιβατικό σταθμό, πράγμα που σημαίνει ότι θα υπάρχει κι άλλο καράβι κι από άλλη εταιρία, για τη διασύνδεση των νησιών του Βορείου Αιγαίου. Κι ενώ αυτή η εταιρία σκέφτονταν να καθίσει πέντε μήνες δοκιμαστικά, έτσι απ΄ ότι πληροφορούμε έχει παρθεί η απόφαση κατά πάσα πιθανότητα να έχει μόνιμη παρουσία στο λιμάνι της Καβάλας.
Όλα αυτά δείχνουν και βέβαια το γεγονός ότι η Καβάλα και το λιμάνι έχει πολλά συντριπτικά πλεονεκτήματα, αλλά και το γεγονός ότι αν τα έξοδα των εταιριών είναι σαφώς λιγότερα από το λιμάνι της Καβάλας, σε σύγκριση με άλλα λιμάνια της Βορείου Ελλάδος, αυτό μας δίνει το δικαίωμα να είμαστε σίγουροι ότι το λιμάνι της Καβάλας τα επόμενα χρόνια θα είναι το κύριο λιμάνι από το οποίο θα γίνεται η διασύνδεση με τα νησιά του Βορείου Αιγαίου».