Μέσα στο μήνα Ιούλιο θ΄ αποκατασταθεί η βλάβη στον ψηφιακό φλουροαγγειογράφο της οφθαλμολογικής κλινικής του νοσοκομείου Καβάλας κι έτσι το συγκεκριμένο αυτό μηχάνημα θα μπορέσει να επαναλειτουργήσει εξυπηρετώντας τους ασθενείς.
Αυτή τη διαβεβαίωση έδωσε στην εφημερίδα μας ο διοικητής του νοσοκομείου Καβάλας Χρήστος Κοπατσάρης.
Το πρόβλημα στον ψηφιακό φλουροαγγειογράφο διαπιστώθηκε πριν από έναν περίπου μήνα. Το απαραίτητο για την οφθαλμολογική κλινική αυτό μηχάνημα, λειτουργούσε χωρίς προβλήματα, από το 2007 που έγινε η προμήθειά του.
Στις 11 Ιουνίου το νοσοκομείο Καβάλας πήρε προσφορά από την εταιρία που θ΄ αναλάβει να επιλύσει το πρόβλημα, κι έτσι με απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του νοσοκομείου δρομολογήθηκαν όλα όσα πρέπει να γίνουν προκειμένου η βλάβη να διορθωθεί και ο ψηφιακός φλουροαγγειογράφος να τεθεί και πάλι στη διάθεση του ιατρικού προσωπικού, της οφμαλμολογικής κλινικής του νοσοκομείου.
Προβλέπεται μάλιστα όχι μόνο επισκευφή του ψηφιακού φλουροαγγειογράφου, αλλά κι αναβάθμισή του. Το συγκεκριμένο μηχάνημα ασχολείται με παθήσεις που έχουν σχέση με την αμφιβληστροειδή. Είναι το κατάλληλο μηχάνημα για ν αντιμετωπίσει προβλήματα όρασης, που έχουν σχέση με την ωχροπάθεια. Σημειώνουμε ότι όσο καιρό ο ψηφιακός φλουροαγγειογράφος είναι εκτός λειτουργίας, οι ασθενείς καλούνται να εξυπηρετηθούν στις κλινικές είτε των νοσοκομείων της Θεσσαλονίκης, είτε του πανεπιστημιακού νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης.
Εκεί υπάρχει μεγάλη λίστα αναμονής και ουσιαστικά δεν εξυπηρετούνται. Εάν αντίθετα απευθυνθούν σε ιδιωτική κλινική ή ιδιώτη οφμαλμίατρο, τότε θα πρέπει να πληρώσουν ένα ποσό πάνω από 1000 ευρώ.
Με λίγα λόγια η συγκεκριμένη βλάβη δημιούργησε προβλήματα σε συγκεκριμένους ασθενείς που δε μπορούσαν να εξεταστούν όπως προβλέπονταν στην οφμαλμολογική κλινική του νοσοκομείου Καβάλας. Με βάση τη διάγνωση του ψηφιακού φλουροαγγειογράφου ακολουθείται ειδική θεραπεία, που πολλές φορές έχει θεαματικά αποτελέσματα.
Το θέμα ανέκυψε όταν στην εφημερίδα μας, υπήρξαν διαμαρτυρίες ασθενών ότι δε μπορούν να εξυπηρετηθούν λόγω της συγκεκριμένης βλάβης με αποτέλεσμα η κατάσταση μέρα με την ημέρα να επιδεινώνεται.
Στο νοσοκομείο Καβάλας όπου αναζητήσαμε τα σχετικά στοιχεία και τις πληροφορίες καταλάβαμε ότι οι ενέργειες που έγιναν από τη στιγμή που διαπιστώθηκε το πρόβλημα μέχρι και σήμερα, ήταν οι καλύτερες δυνατές. Αρκεί βέβαια να επιβεβαιωθεί το χρονοδιάγραμμα του κ. Κοπατσάρη και ο ψηφιακός φλουροαγγειογράφος να επανέλθει σε κανονική λειτουργία, σε δέκα έως δεκαπέντε ημέρες από σήμερα.