Απρόοπτο πρόβλημα ανέκυψε τόσο χθες Τρίτη όσο και τη Δευτέρα το απόγευμα σχετικά με την άφιξη του κρουαζιερόπλοιου RIVIERA. Κάτι το οποίο δε συνηθίζεται, οπωσδήποτε δημιουργεί πρόβλημα για την Καβάλα, καθώς κανείς δε μπορεί να γνωρίζει την προέκταση που θα πάρει.
Το πρόβλημα αφορά το σημείο του κεντρικού λιμανιού, στο οποίο επρόκειτο να δέσει το πλοίο RIVIERA και το σημείο αντίθετα στο οποίο το πλοίο έδεσε.
Ο νορβηγός καπετάνιος του RIVIERA ενημερώθηκε ενώ το πλοίο έπλεε προς την Καβάλα, ότι αλλάζει το σημείο πρόσδεσης. Αντί το κρουαζιερόπλοιο να δέσει παράλληλα με το τελωνείο υποδείχθηκε στον καπετάνιο να δέσει στο σημείο όπου τελικά και έδεσε.
Ο καπετάνιος διαμαρτυρήθηκε έντονα, γιατί το σημείο όπου τελικά έδεσε το πλοίο, ο ντόκος ήταν μικρός. Μόλις 160 μέτρα ενώ το μήκος του πλοίου 250 μ. Ένα μεγάλο μέρος του πλοίου δηλαδή, έμενε απροστάτευτο δημιουργώντας ζητήματα ασφάλειας.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ η αλλαγή στο χώρο πρόσδεσης του πλοίου, οφείλεται σε πρωτοβουλία του λιμενάρχη Καβάλας, ο οποίος συνεκτιμώντας την κίνηση που θα υπήρχε στο λιμάνι χθες, που αφορούσε και τη γραμμή της Θάσου και τη γραμμή του Βορείου Αιγαίου, άλλαξε τα δεδομένα, μεταφέροντας σε άλλο σημείο το κρουαζιερόπλοιο.
Ο πλοίαρχος διαμαρτυρήθηκε εντόνως στο λιμεναρχείο, όπως επίσης και ο ναυτικός πράκτορας που είχε την αρμοδιότητα για την υποδοχή του κρουαζιερόπλοιου.
Το λιμεναρχείο ήταν ανένδοτο. Άλλοι παράγοντες του λιμανιού εκτιμούν ότι κι αν κόμη το κρουαζιερόπλοιο έδενε παράλληλα με το κτήριο του τελωνείου περίσσευαν δύο ράμπες, συγκεκριμένα οι ράμπες 1 και 2, προκειμένου να εξυπηρετηθούν το φέρυ μπωτ και το πλοίο «Ταξιάρχης». Εκτιμούν δηλαδή ότι το λιμεναρχείο Καβάλας και ειδικότερα ο λιμενάρχης έδειξαν υπερβάλοντα ζήλο, στην υπόθεση, δημιουργώντας θέμα από κει που δεν υπήρχε, γι΄ αυτό και χθες το μεσημέρι, προκειμένου να διαβεβαιώσουν τον καπετάνιο του πλοίου ότι άλλη φορά δε θα υπάρξει τέτοιο ζήτημα, τον επισκέφθηκαν για τα εθιμοτυπικά δώρα στο κρουαζιερόπλοιο RIVIERA εκπρόσωποι του Επιμελητηρίου και της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑΣ.
Το πρόβλημα με την αλλαγή του σημείου πρόσδεσης του πλοίου ανέκυψε τη Δευτέρα το απόγευμα, κορυφώθηκε με την ανταλλαγή email, από το πλοίο προς το λιμεναρχείο, το ναυτικό πράκτορα και το αντίστροφο.