Dark Mode Light Mode

Η ακινησία των πλοίων βλάπτει τη γραμμή του Πρίνου

Οι ακινησίες των πλοίων από την μια, η εορταστική περίοδο από την άλλη επηρεάζουν αρνητικά για μία ακόμη φορά τα δρομολόγια στη γραμμή του Πρίνου. Είναι φανερό ότι και η περίοδος των εορτών και οι ακινησίες των πλοίων, βλάπτουν τη συγκεκριμένη πορθμειακή γραμμή, καθώς πέρα από τις ακινησίες οι εταιρίες ισχυρίζονται ότι την περίοδο των εορτών δεν υπάρχει μεγάλη επιβατική κίνηση κι έτσι περιορίζουν κι άλλο τα δρομολόγια στην ίδια γραμμή.

Το διήμερο Πέμπτη και Παρασκευή, 25 και 26 Δεκεμβρίου, δεν έγιναν καθόλου δρομολόγια στη γραμμή του Πρίνου.

Το Σάββατο 27 Δεκέμβρη εκτέλεσε κανονικά δρομολόγια το φέρυ μπωτ Θάσος VI, χθες Κυριακή και σήμερα Δευτέρα η γραμμή παραμένει και πάλι κλειστή, λόγω της ακινησίας του πλοίου «Στ. Φιλιάγκος».

Η γραμμή φαίνεται ότι θα είναι κλειστή και το διήμερο 5 και 6 Ιανουαρίου. Κατά συνέπεια αυτές τις ημέρες περισσότερο δεν εκτελούνται δρομολόγια στη γραμμή του Πρίνου παρά εκτελούνται. Το «Φιλιάγκος» θα είναι ακίνητο μέχρι και τις 6 Ιανουαρίου, ενώ την περίοδο των εορτών ακόμη και το Σαββατοκύριακο χθες και προχθές υπήρξε μικρή μείωση και στη γραμμή της Κεραμωτής.

Τα Χριστούγεννα και τη δεύτερη μέρα των Χριστουγέννων τα δρομολόγια ήταν τρία λιγότερα. Έξι την  ημέρα. Χθες Κυριακή και προχθές Σάββατο τα δρομολόγια στη γραμμή της Κεραμωτής ήταν δύο λιγότερα, επτά την ημέρα.

Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, οι εταιρίες συνεχίζουν τον μεταξύ τους πόλεμο. Η μια καταγγέλλει την άλλη. Η εταιρία ΑΝΕΘ μαζί με αυτήν του κ. Μητσόπουλου, έχουν δημιουργήσει μέτωπο κατά της εταιρίας του κ. Φιλιάγκου και οι μεταξύ τους κόντρες είναι μία καθημερινή διαδικασία. Το πλοίο «Φιλιάγκος» από τη μια είναι ακίνητο, για να διορθώσει τεχνικά προβλήματα ώστε να πάρει πάλι πιστοποιητικό και για τις δύο γραμμές, από την άλλη διαμαρτύρεται γιατί οι τοπικοί φορείς δεν ενοχλούνται από τις ακινησίες των πλοίων των άλλων εταιριών.

Οι άλλες εταιρίες θεωρούν αδικαιολόγητη την ακινησία του πλοίου «Φιλιάγκος» κι έτσι το γαϊτανάκι των καταγγελιών και των διαμαρτυριών συνεχίζεται ενώ τη νύφη την πληρώνουν πάντα οι ίδιοι, δηλαδή οι επιβάτες.

Θολό είναι το τοπίο για το τι θα γίνει στη γραμμή  μετά τις 6 Ιανουαρίου, καθώς τίποτα δεν αποκλείεται.

Κανονικά αντίθετα εκτελούνται τα δρομολόγια από την Καβάλα προς τα νησιά του Βορείου Αιγαίου κι από το πλοίο «Ταξιάρχης» κι από το πλοίο «Νήσος Μύκονος».

 

Προηγούμενο άρθρο

Χωρίς ρεπό όλη την εβδομάδα - Πρωτοχρονιά στο γήπεδο για τους παίκτες του ΑΟΚ

Επόμενο άρθρο

Αγορά εξοπλισμού για live συνεδριάσεις