Dark Mode Light Mode

Η μελέτη Τσανάκα επιβεβαιώνει τις προηγούμενες

Παραδόθηκε την προηγούμενη εβδομάδα στον Δήμο Καβάλας η κυκλοφοριακή μελέτη που συνέταξε στο τέλος του 2015 η συμπολίτισσα μηχανικός Αλεξάνδρα Τσανάκα. Αφορά το έργο στην οδό Βενιζέλου, την κίνηση των αυτοκινήτων προς τη Βενιζέλου από τον κόμβο Φαλήρου. Ουσιαστικά η κ. Τσανάκα παρέδωσε μελέτη για το πλάτος της οδού Βενιζέλου, προμελέτη κυκλικού κόμβου στο Φάληρο (ο οποίος καταργεί τη λειτουργία των φωτεινών σηματοδοτών). Ο Δήμος Καβάλας θα αποφασίσει για την μελέτη, πόσο και που θα την λάβει υπόψη κτλ. Το έργο της Βενιζέλου θα συνεχιστεί (σύντομα θα μάθουμε από πού θα χρηματοδοτηθεί), πλέον είναι πολύ πιθανές αλλαγές επί της αρχικής του μελέτης. Σε αυτές θα υπολογιστεί και η δουλειά της κ. Τσανάκα. Ωστόσο πληροφορίες αναφέρουν ότι η μελέτη Τσανάκα επιβεβαιώνει την μελέτη του έργου αλλά και τις μετρήσεις κυκλοφοριακής κίνησης στη Βενιζέλου που έγιναν το 2010.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες η μελέτη της κ. Αλεξάνδρας Τσανάκα καταλήγει στα συμπεράσματα: 1) Η οδός Βενιζέλου πρέπει να είναι μονόδρομος 2) Η κατεύθυνση του μονόδρομου πρέπει να είναι από το Φάληρο ως το κέντρο της πόλης 3) Το πλάτος του δρόμου πρέπει να είναι 3 μέτρα και 75 εκατοστά. Σε γενικές γραμμές δικαιώνονται προηγούμενες μελέτες και μετρήσεις, σε σχέση με τα γενικότερα κυκλοφοριακά δεδομένα της πόλης.

Η κ. Τσανάκα μέτρησε επίσης την κίνηση στην οδό Βενιζέλου, τμήμα από Φάληρο έως την οδό Δαγκλή. Τα στοιχεία δείχνουν ότι τα αυτοκίνητα που μπαίνουν στη Βενιζέλου από τον κόμβο Φαλήρου είναι διπλάσια με αυτά που κινούνται από τη Βενιζέλου προς το Φάληρο. Ίδιου αντικειμένου μέτρηση έγινε και το 2010. Τα στοιχεία είναι ακριβώς ίδια.

Ο Δήμος Καβάλας την εποχή που το έργο της Βενιζέλου ήταν σίγουρο και δεν αμφισβητούνταν ότι θα γίνει, προβληματίζονταν για το πλάτος του μονόδρομου. Εξ αυτού του λόγου ζήτησε την επιστημονική συνδρομή της κ. Αλεξάνδρας Τσανάκα. Η δουλειά της απέδειξε πόσο πρέπει να είναι το πλάτος του δρόμου (όχι πολύ διαφορετικό από αυτό που προβλέπει η αρχική μελέτη του έργου). Το πρόβλημα με το πλάτος της Βενιζέλου ως μονόδρομος λύθηκε. Μένει τώρα να λυθεί και το πρόβλημα που ανέκυψε στην συνέχεια, αυτό της χρηματοδότησης του ίδιου έργο. Με λίγα λόγια είναι σχεδόν οριστικό ότι οδεύουμε σε μια Βενιζέλου (από Φάληρο ως Δαγκλή) που θα είναι στενή και μονόδρομος.

Προηγούμενο άρθρο

Πρόγραμμα ευαισθητοποίησης για τους πρόσφυγες

Επόμενο άρθρο

Έχει μέλλον η αποχή των δικηγόρων