Dark Mode Light Mode

Η νέα δημοτική αρχή Καβάλας θα πρέπει να τακτοποιήσει και το προσωπικό των γηπέδων

Χωρίς υπαλλήλους απέμειναν από την Τρίτη τα μεγαλύτερα γήπεδα της Καβάλας αφού κι οι συμβάσεις τους έληξαν. Σοβαρό πρόβλημα αντιμετωπίζουν πλέον οι σύλλογοι, ενώ η νέα διοίκηση του δήμου καλείται να αντιμετωπίσει το πρόβλημα από τη Δευτέρα 1η Σεπτεμβρίου. Τον ίδιο μήνα, η επιτροπή αδειοδότησης γηπέδων θα πραγματοποιήσει νέους ελέγχους σε όλους τους αθλητικούς χώρους σχετικά με τη χορήγηση ή όχι άδειας λειτουργίας αυτών.
Μια λύση έστω και της τελευταίας στιγμής προσπαθεί να εξασφαλίσει η απερχόμενη διοίκηση Σιμιτσή, μας εξήγησε ο αντιδήμαρχος Κυριάκος Σταυρίδης. Στο παρελθόν τα γήπεδα λειτουργούσαν βασιζόμενα σε μόνιμους δημοτικούς υπαλλήλους, ενώ υπήρξε περίοδος που η λειτουργία τους εξασφαλιζόταν από την εθελοντική εργασία κάποιων ανθρώπων. Η διοίκηση Σιμιτσή προωθούσε την επίλυση του προβλήματος μέσω των κοινωνικών συνεταιρισμών και της 8μηνης απασχόλησης ατόμων που φρόντιζαν για τη συντήρηση των χώρων. Η προγραμματική σύμβαση που είχε ετοιμάσει η απερχόμενη διοίκηση απορρίφθηκε από την αποκεντρωμένη διοίκηση κι έτσι ανέκυψε το κενό λειτουργίας. Η δημοτική αρχή είχε πράξει όλα όσα όφειλε από την αρχή του 2014 προκειμένου να καλύψει το κενό, ωστόσο η προσπάθεια ναυάγησε ελέω των προεκλογικών συνθηκών και των απαγορεύσεων που ίσχυαν.
Λύση στο πρόβλημα θα κληθεί να δώσει η νέα διοίκηση της Δήμητρας Τσανάκα. Εάν η καινούργια δημοτική αρχή επιλέξει την ίδια μέθοδο απασχόλησης μέσω του κοινωνικού συνεταιρισμού, θα απαιτηθεί χρονικό διάστημα δύο ή ακόμη και τριών μηνών έως ότου εξασφαλισθεί το προσωπικό. Σήμερα δύο μόνιμοι υπάλληλοι υπάρχουν προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες των δημοτικών γηπέδων, εκ των οποίων ο ένας ασχολείται με το γήπεδο Κωτσάλου και ο δεύτερος με το γήπεδο Χαλκερού – Νέας Καρβάλης.

 

Προηγούμενο άρθρο

Καθαρά πολιτικό θέμα - Είναι το πρόβλημα των ακτοπλοϊκών δρομολογίων

Επόμενο άρθρο

Λίγες ελπίδες για την εξισωτική αποζημίωση