Υπό καθεστώς κατάληψης βρισκόταν και το πρωί της Τετάρτης το δημαρχείο Καβάλας, με ένα τμήμα των υπηρεσιών του να λειτουργεί στο κτήριο όπου στεγαζόταν η πρώην δημοτική αστυνομία. Οι συνθήκες κατάληψης προκάλεσαν τεράστια προβλήματα γενικότερα στη λειτουργία του δήμου και ειδικότερα στη λειτουργία των οικονομικών υπηρεσιών του. Η υπολειτουργία του δήμου δυσκολεύει τις συναλλαγές των δημοτών και την εξόφληση των προμηθευτών, αλλά και την πληρωμή των δημοτικών υπαλλήλων.
Όπως μας εξήγησε ο αντιδήμαρχος οικονομικών Δημοσθένης Τουλκίδης, για ορισμένα θέματα όπου τίθονταν χρονικές προθεσμίες, εξασφαλίσθηκαν τρόποι τακτοποίησης κι εκτός δημαρχιακού μεγάρου. Ο αντιδήμαρχος μας διαβεβαίωσε ότι οι 15μερες αμοιβές των δημοτικών υπαλλήλων θα καταβληθούν ομαλά και ζήτημα θα υπάρξει μόνο με την πληρωμή των υπερωριών τους. Ωστόσο, υπάρχει ένας αριθμός άλλων δαπανών που θα πρέπει να ενταλματοποιηθούν ώστε να προωθηθούν στο ταμείο για πληρωμή. Μια δυνατότητα που λόγω της κατάληψης δεν υπάρχει.
Η διαδικασία εξόφλησης των προμηθευτών είναι δυσκολότερη από την πληρωμή του προσωπικού, διότι εφαρμόζεται έλεγχος των τιμολογίων και της νομιμότητας των ενταλμάτων. Το λογιστήριο και το ταμείο του δήμου δεν μπορούν να λειτουργήσουν σε άλλο κτήριο διότι τα εντάλματα παραμένουν «εγκλωβισμένα» στο δημαρχείο.
Παράπονα έχουν διατυπώσει οι απασχολούμενοι του δεύτερου ΚΟΙΝΣΕΠ διότι παραμένουν απλήρωτοι. Ο θεσμός αντιμετώπισε πρόβλημα αφού οι δαπάνες δεν εγκρίνονται μέσω επιτρόπου. Οι απασχολούμενοι ωστόσο διαμαρτύρονται ότι ενώ έχουν δουλέψει δεν έχουν αμειφθεί για τις υπηρεσίες τους. Αν και η πληροφορία έφθασε στον κ. Τουλκίδη, κανείς παρά ταύτα δεν τον ενόχλησε προσωπικά για τη συγκεκριμένη υπόθεση. Έτσι, ο αντιδήμαρχος οικονομικών κάλεσε τους απασχολούμενους του Κοινωνικού Συνεταιρισμού να τον ενημερώσουν προσωπικά προκειμένου να διευκρινιστεί η υπόθεση.