Dark Mode Light Mode
Το τροχαίο και το επεισόδιο σε μπαρ
Θα συνεχιστούν οι κινητοποιήσεις – Παραστάσεις στα δημοτικά συμβούλια για τα δρομολόγια
Γιάννης Φιρινίδης στους 93, 7: « Να μην κρυβόμαστε, στόχος μας είναι η άνοδος»

Θα συνεχιστούν οι κινητοποιήσεις – Παραστάσεις στα δημοτικά συμβούλια για τα δρομολόγια

Διαμαρτυρία πραγματοποίησαν το πρωί του Σαββάτου οι καβαλιώτες, κατόπιν προτροπής της Θασιακής Ένωσης, ζητώντας την εκτέλεση των απαραίτητων χειμερινών δρομολογίων στην πορθμειακή γραμμή Καβάλας – Πρίνου. Στο χώρο του λιμανιού βρέθηκαν η διοίκηση και τα μέλη της Θασιακής Ενώσεως, με την κινητοποίηση να ενισχύεται από παρουσίες όπως εκείνες των αντιπεριφερειαρχών Θόδωρου Μαρκόπουλου και Σωτήρη Παπαδόπουλου, του δημοτικού συμβούλου Μάκη Παπαδόπουλου, του προέδρου του Εμπορικού Συλλόγου Βασίλη Λεμονίδη και αρκετών ακόμη.

Ειδικότερα, στις 8:30 το πρωί του Σαββάτου, κατέπλευσε στο λιμάνι της Καβάλας το πλοίο ΘΑΣΟΣ 6 προερχόμενο από τον Πρίνο. Συμβολικά οι διαμαρτυρόμενοι πολίτες καθυστέρησαν τη διαδικασία του κατάπλου, ενώ ακόλουθα διένειμαν ενημερωτικό υλικό στους επιβάτες του πλοίου. Ο πρόεδρος της Θασιακής Ενώσεως Νίκος Τσιλογιώργης, μας εξήγησε ότι το κάλεσμα συμμετοχής στην κινητοποίηση ήταν γενικό. Ορισμένοι θερμικοί φορείς ανταποκρίθηκαν, κάποιοι άλλοι ωστόσο το αγνόησαν. Η διοίκηση της Ενώσεως σκοπεύει να συνεχίσει τις πρωτοβουλίες διαμαρτυρίας, με παράσταση στην επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Καβάλας ώστε ο πρόεδρος να ενημερώσει το σώμα σχετικά με τα δρομολόγια της ακτοπλοϊκής γραμμής. Ανάλογη ενημέρωση θα προγραμματισθεί για το δημοτικό συμβούλιο Θάσου και για το περιφερειακό συμβούλιο ΑΜΘ.

Ο κ. Τσιλογιώργης για πολλοστή φορά επανέλαβε ότι το πρόβλημα πρέπει επιτέλους να επιλυθεί οριστικά, διότι είναι απαράδεκτο κάθε χρόνο την ίδια χρονική περίοδο να ταλαιπωρείται το επιβατικό κοινό. Ο κ. Τσιλογιώργης επεσήμανε ότι συνεχίζει να αγωνίζεται αφού πιστεύει στη βιωσιμότητα της πορθμειακής γραμμής Καβάλας – Πρίνου σε αντίθεση με κάποιους άλλους που δε μοιράζονται την ίδια πίστη. Ο πρόεδρος παρατήρησε ότι εάν αποσυρθεί λόγω παλαιότητας το πλοίο ΠΑΝΑΓΙΑ και εάν πουληθεί το πλοίο ΘΑΣΟΣ 6, τότε θα απομείνουν δύο πλοία καθεμία από τις ναυτιλιακές εταιρείες. Άρα, θα προκύψουν αντικειμενικές δυσκολίες για την ομαλή εκτέλεση των δρομολογίων.

Επιβεβλημένος είναι ο συντονισμός των δήμων Καβάλας και Θάσου προκειμένου να βρεθεί επιτέλους λύση στο χρόνιο πρόβλημα, το οποίο είναι σίγουρο ότι και τον επόμενο χειμώνα θα ταλανίζει το επιβατικό κοινό. Είναι παράλογο η πρωτεύουσα της περιφερειακής ενότητας Καβάλας να συνδέεται με το νησί της Θάσου με δύο μόνο δρομολόγια, ενώ κάποιοι έχουν φτάσει στο σημείο να χαρακτηρίζουν ακόνη και ως «γραφικές» τις συνεχιζόμενες διαμαρτυρίες της Θασιακής Ενώσεως.

Πάντως, κάποια στιγμή θα πρέπει να πάψουν οι φλυαρίες που δεν επιφέρουν ουσιαστικό αποτέλεσμα στο πρόβλημα και οι υπεύθυνοι να περάσουν από τα λόγια στις πράξεις. Γι’ αυτό και θα επιδιωχθεί νέος κύκλος συζητήσεων και με παραγωγικούς φορείς, όπως είναι ο Εμπορικός Σύλλογος και το Επιμελητήριο Καβάλας.

 

Προηγούμενο άρθρο

Το τροχαίο και το επεισόδιο σε μπαρ

Επόμενο άρθρο

Γιάννης Φιρινίδης στους 93, 7: « Να μην κρυβόμαστε, στόχος μας είναι η άνοδος»