Dark Mode Light Mode

Θερμή υποδοχή στο Blue Star 1

Στις 9.30 χθες το πρωί μπήκε πρώτη φορά στο λιμάνι της Καβάλας το επιβατικό οχηματαγωγό πλοίο Blue Star 1, το οποίο θα έρχεται  όλο το καλοκαίρι στο λιμάνι, μία φορά την εβδομάδα, ημέρα Τετάρτη. Η υποδοχή ήταν ιδιαίτερα θερμή, διαφορετική από την υποδοχή που επιφύλαξε η Καβάλα σε άλλα μεγάλα πλοία τα οποία εδώ και λίγο καιρό άρχισαν να έρχονται στην περιοχή. Για παράδειγμα για την εξυπηρέτηση του πλοίου ήταν στο λιμάνι ο πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένα Χρήστος Ηλιάδης, ενώ η πρόεδρος της Δημωφέλειας Αναστασία Ιωσηφίδου μπήκε στο πλοίο, γνώρισε το προσωπικό και τον καπετάνιο.

Νωρίς χθες το πρωί πριν έρθει το πλοίο στην Καβάλα, έφθασαν στο λιμάνι μέσω Αθηνών εκπρόσωποι της πλοιοκτήτριας εταιρίας, Ειδικότερα ήταν στην Καβάλα ο Σπύρος Πασχάλης, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας Άττικα γκρούπ στην οποία ανήκει το πλοίο.

Ο κ. Πασχάλης μίλησε με την κα Αναστασία Ιωσηφίδου, εκφράζοντας την έκπληξή του για το πόσο θερμά η Καβάλα υποδέχθηκε το πλοίο Blue Star 1.

Η αλήθεια είναι ότι το πλοίο στο πρώτο του δρομολόγιο άργησε περίπου 30 λεπτά λόγω καθυστερημένης άφιξής του στη Μυτιλήνη, όπου συνέπεσε με το εξίσου μεγάλο πλοίο «Αριάδνη».

Αρκετοί επιβάτες βγήκαν από το πλοίο, λιγότεροι ήταν αυτοί που περίμεναν να ταξιδέψουν, λίγα ήταν τα φορτηγά που «εμπιστεύτηκαν» το πλοίο πρώτη φορά. Η εταιρία πάντως υποστηρίζει την προοπτική τώρα που ήρθε και στην Καβάλα να μείνει οριστικά σε αυτήν. Σύμφωνα με τον κ. Πασχάλη η ίδια η γραμμή αυτορυθμίζεται. Για την διαδικασία της αυτορύθμισης θα πρέπει να περάσει όλο το καλοκαίρι όπου στο λιμάνι της Καβάλας και στα νησιά του Βορείου Αιγαίου το Blue Star 1 θα έχει ανταγωνισμό από τα πλοία της εταιρία Hellenic seaways. Όταν το καλοκαίρι τελειώσει τότε θα ξεκαθαρίσει το τοπίο για πως θα εξυπηρετείται η Καβάλα και τα νησιά του Βορείου Αιγαίου στη διάρκεια της χειμερινής περιόδου.

Υπάρχει πάντως η εκτίμηση ότι μετά την αποχώρηση της εταιρίας ΝΕΛ υπάρχουν υπερβολικά πολλά πλοία και δρομολόγια στα νησιά του Βορείου Αιγαίου γεγονός που είτε θα δικαιωθεί από την κίνηση πελατών, μικρών και μεγάλων αυτοκινήτων, είτε θα διορθωθεί με λιγότερα πλοία και δρομολόγια τόσο το χειμώνα, όσο και το προσεχές καλοκαίρι του 2016.

Κατά την άφιξη του πλοίου Blue Star 1 στο λιμάνι επειδή ήταν η πρώτη φορά που έδεσε, στο σημείο όπου συνήθως δένουν τα κρουαζιερόπλοια, υπήρξε ένα μικρό πρόβλημα. Ο έμπειρος καπετάνιος του Blue Star 1 Δημήτρης Διονυσάτος χρειάστηκε να κάνει κατάλληλους ελιγμούς μέχρι το οριστικό δέσιμο του πλοίου, Τότε και μόνο άνοιξαν οι δύο μεγάλοι καταπέλτες του, οι οποίοι όπως αποδεικνύεται δεν χρειάζονται τις ράμπες που υπάρχουν ως υποδομή στο κεντρικό λιμάνι.

Κατά την εκτίμηση των πλοιάρχων τα μεγάλα πλοία που έρχονται πλέον στο λιμάνι έχουνε μεγάλους καταπέλτες – το Blue Star 1 έχει μάλιστα διπλούς – κι έτσι οι ράμπες είναι περιττές.

Λίγα λόγια είπε στην εφημερίδα μας ο Σπύρος Πασχάλης Διευθύνων Σύμβουλος της Άττικα Γκρουπ. Ρωτήθηκε για την άφιξη του πλοίου και είπε τα εξής: «Δουλειά να υπάρχει κι εμείς θα ερχόμαστε όλο το χρόνο εδώ πέρα».

ΕΡ: Πιστεύετε ότι το λιμάνι της Καβάλας βοηθάει στη διακίνηση και φορτηγών και επιβατικών αυτοκινήτων και επιβατών; Έχετε στοιχεία, θα προχωρήσει η γραμμή;

ΑΠ: «Εμείς το πιστεύουμε. Είναι από τις γραμμές που είχε 4 με 5 και κάποιες φορές 6 δρομολόγια τη βδομάδα και νομίζω ότι θα συνεχιστεί αυτή η δουλειά και τώρα με τα καινούρια πλοία, τα μεγαλύτερα που έρθει, πιστεύω ν΄ αναβαθμισθεί και η γραμμή».

ΕΡ: Μέχρι το καλοκαίρι ξέρουμε ότι θα έρχεστε. Μετά το καλοκαίρι το τοπίο είναι ξεκάθαρο;

ΑΠ: «Θα το δούμε. Ας δούμε πως θα πάει το καλοκαίρι και μετά βλέπουμε».

 

Προηγούμενο άρθρο

«Καμιά ελληνική συμμετοχή σε πόλεμο»

Επόμενο άρθρο

Συναντήσεις – Συνέδριο – Συνεδρίαση λόγω ΔΕΥΑΚ