Το Λιμεναρχείο Καβάλας επισκέφθηκε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Βαγγέλης Αποστόλου, συνοδευόμενος από στελέχη της τοπικής οργάνωσης Καβάλας, όπου ενημερώθηκε για το θέμα των δρομολογίων από και προς Θάσο. Το φαινόμενο που διαπιστώθηκε στο πλαίσιο της συναντήσεως ήταν η πληθώρα των ακτοπλοϊκών δρομολογίων στη διάρκεια της θερινής περιόδου, αλλά και η αντιστρόφως ανάλογη κατάσταση κατά τη διάρκεια των χειμερινών μηνών.
Αιτία της πυκνής συχνότητας των καλοκαιρινών δρομολογίων είναι και τα παράπονα που διατυπώνουν οι επαγγελματίες της Κεραμωτής, οι οποίοι παρακολουθούν τους πολυάριθμους τουρίστες να επιβιβάζονται και να αναχωρούν, χωρίς να προλαβαίνουν να αγοράσουν ούτε ένα μπουκάλι νερό από τα καταστήματά τους. Το χειμώνα, αντιθέτως, ειδικά στη γραμμή του Πρίνου κι εξαιτίας της καταχρηστικής δίμηνης απόσυρσης των φέρρυ μπωτ, δύο μόνο δρομολόγια εκτελούνται. Το τελευταίο δε πλοίο αναχωρεί από τον Πρίνο στις 10:30 το πρωί.
Σχολιάζοντας τις συνθήκες της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Καβάλας – Θάσου, ο εκπρόσωπος της ΝΕ ΣΥΡΙΖΑ Καβάλας Γιάννης Τσεβρεμές προέβλεψε ότι οι ίδιες προαναφερόμενες συνθήκες δυστυχώς θα επικρατήσουν και κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου 2014 – 2015. Αν και το ζήτημα τέθηκε υπόψη του υπολιμενάρχη Καβάλας στο πλαίσιο της επισκέψεως από τα πολιτικά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, εκείνος ουσιαστικά δήλωσε αδύναμος να ανατρέψει τα δεδομένα, αφού το θεσμικό καθεστώς επιτρέπει τη λήψη αποφάσεων μόνο από το ΣΑΣ και το ΥΕΝ. Άρα, συμπέρανε ο κ. Τσεβρεμές, το πρόβλημα είναι καθαρά πολιτικό και η απόφαση εξαρτάται από την πολιτική ηγεσία που θα υπάρχει το χειμώνα.
Όσες σχετικές ερωτήσεις κι αν τέθηκαν στη βουλή, με εκείνες του ΣΥΡΙΖΑ να είναι τουλάχιστον τρεις στη διάρκεια των δύο τελευταίων ετών, ούτε υπεύθυνες απαντήσεις δόθηκαν αλλά ούτε επίλυση του ζητήματος εξασφαλίσθηκε. Προφανώς διότι η πολιτική ηγεσία προτιμά να προασπίζεται τα συμφέροντα των πλοιοκτητών, αγνοώντας τις ανάγκες του επιβατικού κοινού για ποιοτική ακτοπλοϊκή συγκοινωνία. Κατά τον κ. Τσεβρεμέ, είναι καταφανέστατο ότι το ΣΑΣ και το ΥΕΝ δέχονται ασφυκτικές πιέσεις εκ μέρους των πλοιοκτητών, με αποτέλεσμα να μένουν ανικανοποίητες οι αντικειμενικές ανάγκες των πολιτών.