Στην διοίκηση του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Καβάλας κατέθεσαν χθες καταγγελία, εκπρόσωποι τοπικής επιχείρησης. Όπως αναφέρουν στο κείμενο της καταγγελίας τους, για μία ακόμη φορά επιχείρησαν να παραλάβουν από το πρακτορείο της Καβάλας, πακέτο – δέμα, από την Ξάνθη, αλλά αυτό ο οδηγός του αυτοκινήτου είχε ξεχάσει να το αφήσει στην αποθήκη, με αποτέλεσμα το δέμα να το πάει σπίτι του. Για την επιχείρηση ήταν η 3η φορά που αντιμετωπίζει τέτοιο πρόβλημα, εξαιτίας αμέλειας όπως φαίνεται του οδηγού, πλην όμως ο πρόεδρος του αστικού ΚΤΕΛ δεν δέχεται ν΄ αποζημιώσει τη ζημιά που υπέστη η τοπική επιχείρηση.
Το κείμενο της καταγγελίας είναι το εξής:
«Την Παρασκευή 7-9-2012 ο οδηγός του λεωφορείου με αριθμό 94, που εκτελούσε δρομολόγιο από Ξάνθη προς Καβάλα, με ώρα αναχώρησης 15.30 από Ξάνθη, είχε δέματα του καταστήματός μας και δεν τα ξεφόρτωσε αλλά τα πήρε μαζί του.
Τα δέματα περιείχαν ζωντανά δολώματα και περίμεναν πελάτες στο κατάστημα για να τα πάρουν. Η αποθήκη μου είπε ότι θα αργήσουν να επιστρέψουν και έτσι είπα κι εγώ σε όσους περίμεναν, να φύγουν. Ο ένας δε πελάτης είχε έρθει από τη Νέα Ηρακλείτσα Καβάλας.
Η αξία των δολωμάτων ανέρχεται στα 200.000 ευρώ. Η ζημιά στο κατάστημα είναι πολύ παραπάνω αφού όσοι έφυγαν δυσαρεστημένοι δεν ξανάρχονται. Το κατάστημα είναι το MEGAFISHINGSTORE και βρίσκεται στην ΕΡΥΘΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ 60.
Το συμβάν γίνεται 3η φορά. Σας παρακαλώ φροντίστε για τα πρέποντα και για ν΄ αποζημιωθούμε για τη ζημιά αν όχι για όλο το ποσό τουλάχιστον για το μισό, μιας και από κουβέντα που είχαμε με τον πρόεδρο μου είπε ότι το ΚΤΕΛ δε δίνει πάνω από 80.000 ευρώ.
Με εκτίμηση, MEGAFISHINGSTORE, ΤΑΪΦΥΡΙΑΝΟΥ ΣΟΦΙΑ, ΠΑΝΤΕΡΜΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ