Dark Mode Light Mode

Κολονάκια στην Ερυθρού Σταυρού

Τα ξημερώματα της Τετάρτης δύο δημοτικοί υπάλληλοι εργάστηκαν στην οδό Ερυθρού Σταυρού, αρχίζοντας από το σημείο που αυτή διασταυρώνεται με την οδό Δαγκλή, τοποθετούσαν στο μέσο του ρεύματος κυκλοφορίας προς το Φάληρο ελαστικούς οριοδείκτες, τα γνωστά πορτοκαλί κολωνάκια. Επειδή μάλιστα έκαναν θόρυβο, βιδώνοντας τα κολωνάκια στην άσφαλτο, ενοχλήθηκαν περίοικοι, που ζήτησαν την παρέμβαση της αστυνομίας, προκειμένου οι νυχτερινές αυτές εργασίες να διακοπούν και να ξαναρχίσουν το πρωί μετά τις 8.00.

Μ΄ αυτόν τον τρόπο δημιουργήθηκαν νέα δεδομένα στην άνοδο της Ερυθρού Σταυρού προς το Φάληρο, όπου πλέον τα πορτοκαλί κολωνάκια χωρίζουν στη μέση τις δύο λωρίδες κυκλοφορίας, εμποδίζοντας υποτίθεται τις παράνομες σταθμεύσεις. Ουδείς είναι σίγουρος ότι το μέτρο θα λειτουργήσει υπέρ της διευκόλυνσης της κίνησης προς το Φάληρο, κι από τις δύο λωρίδες κυκλοφορίας που έτσι εικάζεται ότι θα είναι συχνότερα ελεύθερες. Κι αυτό δεν είναι σίγουρο καθώς άπαντες επαναλαμβάνουν ότι το μέτρο έτσι όπως ενισχύθηκε παρά τη διακοπή εργασιών στην ίδια περιοχή θα κριθεί στο ίδιο σημείο, στην αστυνόμευση.

Χθες το πρωί όταν οι εργασίες για τα κολωνάκια συνεχίζονταν ήταν στο σημείο δύο άντρες της τροχαίας οι οποίο όχι μόνο αφαίρεσαν πινακίδες από παράνομα παρκαρισμένα αυτοκίνητα, αλλά σε μία τουλάχιστον περίπτωση κάλεσαν γερανό προκειμένου αυτός να μεταφέρει σε κάποιο σημείο το παράνομα παρκαρισμένο όχημα.

Οι κλίσεις που βεβαιώθηκαν είναι των 80 ευρώ.

Με την ευκαιρία βρέθηκε στο σημείο ο αντιδήμαρχος Φίλιππας Φιλιππίδης αλλά κι ο αντιπρόεδρος του αστικού ΚΤΕΛ Γιάννης Χαλεπιάδης. Επαγγελματίες της περιοχής αλλά και διερχόμενοι πολίτες είχαν την ευκαιρία να σχολιάσουν όλα όσα γίνονται στην ίδια περιοχή, διατυπώνοντας κι αυτοί αμφιβολίες κατά πόσο τα μέτρα θ΄ αποδώσουν, καθώς από τη μια η αστυνόμευση δεν είναι συνεχόμενη, παρά τη φιλότιμη προσπάθεια της τροχαίας, από την άλλη υπάρχει η γνωστή ελληνική νοοτροπία υπέρ της παράνομης στάσης και στάθμευσης ακόμα και στις δύο περιπτώσεις εσοχών, που χρησιμοποιούνται όταν είναι ελεύθερες για τις στάσεις των αστικών λεωφορείων.

Ο αντιδήμαρχος Φίλιππας Φιλιππίδης είπε στην εφημερίδα μας τα εξής: «Η τοποθέτηση αυτή προβλεπόταν από τη μελέτη αλλά παρόλα αυτά μπήκαν τώρα για να μπορέσουμε να διευκολύνουμε την κίνηση, δεδομένο ότι η επίβλεψη και η αστυνόμευση είναι δύσκολη».

ΕΡ: Αυτά τα κολωνάκια που τα βλέπουμε μπροστά από το ξενοδοχείο Ωκεανίς, μέχρι που φτάνουν;

ΑΠ: «Τοποθετούνται σε όλη την Ερυθρού Σταυρού. Από εκεί που ξεκίνησαν και θα βγούνε μέχρι την τράπεζα. Τώρα αυτά μπήκανε ακριβώς για να διευκολύνουνε την κίνηση, γιατί πέρα από τα αυτοκίνητα που είναι παρκαρισμένα μέσα στις εσοχές, παρκάρουν κι από μέσα στη λωρίδα. Με αυτόν τον τρόπο θεωρούμε πως θα κάνουμε τα αυτοκίνητα να μην μπορούν να σταματήσουν γιατί ουσιαστικά έτσι οριοθετείται κι ο δρόμος».

 

Ο αντιπρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Γιάννης Χαλεπιάδης, είπε στην εφημερίδα μας τα εξής: «Τα κολωνάκια αυτά εδώ θα βοηθήσουνε την αστική συγκοινωνία μόνο σε περίπτωση που υπάρχει αστυνόμευση και δεν παρκάρουν. Εάν παρκάρουν παράλληλα προς το πεζοδρόμιο ή κάθετα μέσα στις εσοχές που έχουν δημιουργηθεί πάλι η λωρίδα θα είναι μία. Το θέμα είναι ότι τα κολωνάκια αυτά μπαίνουν για να μην μπορούν να παρκάρουν έξω από το πεζοδρόμιο, παράλληλα τα αυτοκίνητα, επειδή περνάει το λεωφορείο από εδώ, πρέπει πάντοτε να είναι ανοιχτή η λωρίδα. Εάν πιέσουμε οι καβαλιώτες θα υπάρχει ανοιχτή η λωρίδα, εάν όχι θα υπάρχει μόνο μία λωρίδα, εκεί που υπήρχε μιάμιση θα υπάρχει μία. Αυτό είναι το θέμα, αν θα τηρηθεί η νομοθεσία. Πινακίδες υπάρχουν παντού. Απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση, μόνο η ολιγόλεπτη στάση μέσα στις παρκίζες, που έχουν δημιουργηθεί αλλά μέχρι εκεί, τίποτα παραπάνω».

 

Προηγούμενο άρθρο

Aναβολή παράστασης του Φεστιβάλ Φιλίππων

Επόμενο άρθρο

Ο Μάκης Παπαδόπουλος μιλά: Υπέρ της ενότητας και σχετικά με τις χρεοκοπημένες τράπεζες