Dark Mode Light Mode
Ο νοτιάς προκάλεσε ζημιά στην Καλαμίτσα
Κυκλοφοριακές αποφάσεις – Εφαρμογή ελεγχόμενης στάθμευσης και πεζοδρομήσεις
Οι υπηρεσίες του ΙΚΑ σε δημοτικούς χώρους

Κυκλοφοριακές αποφάσεις – Εφαρμογή ελεγχόμενης στάθμευσης και πεζοδρομήσεις

Το πρωί της περασμένης Παρασκευής συνεδρίασε στο δημαρχείο η επιτροπή κυκλοφορίας του δήμου Καβάλας. Τα θέματα στην ημερήσια διάταξη ήταν περισσότερα από είκοσι και τα περισσότερα αφορούσαν σε αιτήματα ιδιωτών, πολιτών, επαγγελματιών, για παραχώρηση θέσης στάθμευσης. Επίσης η επιτροπή αποφάσισε να επεκταθεί η ελεγχόμενη στάθμευση στην οδό Δαγκλή, στην κάθοδο του δρόμου και στο τμήμα, από την οδό Βενιζέλου μέχρι την οδό Φιλίππου. Η απόφαση για την εφαρμογή της ελεγχόμενης στάθμευσης σε ορισμένα τμήματα του κέντρου της πόλης, όπου και σημειώνεται σημαντικό πρόβλημα ιδίως κατά τις ώρες λειτουργίας των καταστημάτων, περιλαμβάνει την δεξιά πλευρά της οδού Βενιζέλου έως το ύψος του καταστήματος Καραγιάννης, το τμήμα της Δαγκλή μεταξύ των οδών Βενιζέλου – Φιλίππου, την αριστερή πλευρά της Ομονοίας από το ύψος του παλιού δικαστηρίου έως την οδό Δοϊράνης.
Η επιτροπή πρότεινε επίσης την εφαρμογή της ελεγχόμενης στάθμευσης στην οδό Κουντουριώτου και στην οδό Ερυθρού Σταυρού, όπου όμως ισχύουν άλλα δεδομένα επομένως οι συνθήκες θα επανεκτιμηθούν. Έξι αρνητικές απαντήσεις σε αιτήματα περί παραχωρήσεως θέσεων στάθμευσης και φορτοεκφόρτωσης έδωσε την περασμένη Παρασκευή η επιτροπή, ορθώς σύμφωνα με την άποψη του υπευθύνου αντιδημάρχου της δημοτικής αστυνομίας Σάββα Εμφιετζή. Ο οποίος συγκεκριμένα για τις θέσεις φορτοεκφόρτωσης επεσήμανε ότι αυτές προορίζονται για την τροφοδοσία των καταστημάτων και όχι για να εξυπηρετείται κάθε επαγγελματίας σταθμεύοντας το ΙΧ του.
Την Παρασκευή τα μέλη της επιτροπής ασχολήθηκαν και με το μικρό τμήμα του πεζόδρομου από το ύψος της κλινικής Ιπποκράτης έως τις οδούς Κ. Παλαμά και Αβέρωφ. Το συγκεκριμένο κομμάτι που είναι χαρακτηρισμένο ως δρόμος, προτάθηκε να χαρακτηρισθεί πεζόδρομος. Κάτι διόλου εύκολο, αφού έτσι θα απαιτούνταν και αλλαγή του σχεδίου πόλης. Έτσι προτάθηκε μια ευκολότερη μέθοδος και ειδικότερα προτάθηκε η ισχύς Ρ40, που σημαίνει ότι αν και είναι δρόμος ωστόσο εκεί απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση. Κατόπιν εγκρίσεως της προτάσεως του δημοτικού συμβουλίου, όποιο τροχοφόρο βρεθεί σταθμευμένο στο κομμάτι εκείνο ουσιαστικά θα είναι παράνομο.
Η επιτροπή αποφάσισε επίσης την πιλοτική εφαρμογή του μέτρου της πεζοδρόμησης στην οδό Δοϊράνης, μεταξύ των οδών Ομονοίας και Καράνου, κατά τις αργίες. Τα αποτελέσματα της πιλοτικής εφαρμογής θα εκτιμηθούν προκειμένου το μέτρο είτε να λάβει μονιμότερο χαρακτήρα είτε να εγκαταλειφθεί. Και στο παρελθόν είχε επιχειρηθεί κάτι παρόμοιο, κατόπιν αιτημάτων των επαγγελματιών, αν και υπήρχαν αρκετοί συνάδελφοί τους που αντιδρούσαν στην εφαρμογή του μέτρου. Επειδή κάποιοι φοβούνται πως η Δοϊράνης θα πεζοδρομηθεί προκειμένου να γεμίσει τραπεζοκαθίσματα, ο Σάββας Εμφιετζής διαβεβαίωσε ότι θα τηρηθούν αυστηρά οι όροι λειτουργίας του όποιου καταστήματος ζητήσει την τοποθέτηση τραπεζοκαθισμάτων.
Αλλαγή και στα κυκλοφοριακά δεδομένα της Παναγίας αποφασίστηκε από την επιτροπή με την εφαρμογή ελεγχόμενης στάθμευσης επτά μέρες την εβδομάδα, από τις 6:00 το πρωί μέχρι τις 10:00 το βράδυ, με εξαίρεση όμως των μονίμων κατοίκων. Η ιδιαιτερότητα των δεδομένων της χερσονήσου εστιάζεται στον κυκλοφοριακό φόρτο, που καταγράφεται την ώρες παύσης των καταστημάτων του κέντρου. Σε αντίθεση δηλαδή με τις συνθήκες του κέντρου, οι οδοί Θ. Πουλίδου – Πιπίνου – Γραβιάς γεμίζουν από οχήματα όταν δεν λειτουργούν τα καταστήματα της πόλης.

Προηγούμενο άρθρο

Ο νοτιάς προκάλεσε ζημιά στην Καλαμίτσα

Επόμενο άρθρο

Οι υπηρεσίες του ΙΚΑ σε δημοτικούς χώρους