Το μεσημέρι της Δευτέρας στη διάρκεια της συνεδριάσεως της περιφερειακής οικονομικής επιτροπής επρόκειτο να συζητηθεί ο ανάδοχος του τελευταίου έργου για την ολοκλήρωση του φράγματος Μαρμαρά. Το έργο παραμένει επί 5μηνο σε στασιμότητα εξαιτίας της έλλειψης πόρων για τη συνέχισή του. Ωστόσο, το μεγαλύτερο τμήμα του έργου έχει υλοποιηθεί αν και υπολείπονται πολλές ακόμη εργασίες, καθώς και η οριστικοποίηση της κατασκευής του αρδευτικού δικτύου. Αναφορικά με το δίκτυο δεν έχει καν εκπονηθεί σχετική μελέτη. Η συγκεκριμένη περιοχή αντιμετωπίζει σοβαρότατη έλλειψη νερού που δε θα επιλυθεί εάν δεν αποπερατωθεί συνολικά το έργο, όχι μόνο το φράγμα αλλά και το απαραίτητο αρδευτικό δίκτυο. Το έργο του ΕΣΠΑ που έχει τον μεγαλύτερο προϋπολογισμό δε θα φτάσει ομαλά στην ολοκλήρωσή του εάν δε αποδοθούν οι προβλεπόμενοι και συμφωνημένοι πόροι.
Με στόχο την ανάδειξη της αρχαιολογικής, θρησκευτικής και πολιτισμικής αξίας της Περιφέρειας ΑΜΘ, η διοίκηση δρομολόγησε τη δημιουργία ενός Περιφερειακού Φεστιβάλ με τίτλο Via Egnatia. Ο τίτλος δεν είναι τυχαίος, καθώς το φεστιβάλ θα αφορά πραγματοποίηση δράσεων κατά μήκος της Αρχαίας Εγνατίας, κάτι που σημαίνει ότι θα πραγματοποιούν δράσεις σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες της ΑΜΘ. Αυτό προβλεπόταν στο ετήσιο πρόγραμμα δράσης της Περιφέρειας το οποίο είχε εγκριθεί από το περιφερειακό συμβούλιο τον περασμένο Μάρτη. Ενώ στις αρχές του Ιούνη εγκρίθηκε και η δέσμευση πίστωσης ύψους 15.000 ευρώ για τη διοργάνωση του φεστιβάλ. Το τμήμα των εκδηλώσεων που αφορούν στην Καβάλα επιδιώκεται να φιλοξενηθούν στο αρχαίο θέατρο των Φιλίππων έτσι σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία των απαιτούμενων αδειοδοτήσεων. Το φεστιβάλ θα επιχειρηθεί να καθιερωθεί από τη διοίκηση τόσο της περιφέρειας ΑΜΘ όσο και της αντιπεριφέρειας Καβάλας.
Ένα πρόβλημα οικονομικής φύσεως πάντως που σύντομα θα αναγκαστεί να αντιμετωπίσει η διοίκηση της περιφέρειας είναι το αυξημένο κόστος των μαθητικών μετακινήσεων του επόμενου σχολικού έτους λόγω αναπροσαρμογής του ΦΠΑ από το 13 στο 23%. Η περιφερειακή ενότητα Καβάλας θα αντιμετωπίσει δυσκολίες επί του συγκεκριμένου θέματος διότι το κόστος των μαθητικών μετακινήσεων αυξήθηκε σε ποσοστό 10%. Το κονδύλιο όμως είναι ανελαστικό και μόλις που επαρκεί, άρα είτε θα πρέπει να εξασφαλισθούν επιπλέον πόροι, είτε θα πρέπει να περικοπούν κάποια μαθητικά δρομολόγια. Πρωτοβουλία για την τακτοποίηση του προβλήματος εκδηλώνει ήδη ο περιφερειάρχης Γιώργος Παυλίδης και εάν εξασφαλισθεί λύση, αυτή θα αποτελέσει μπούσουλα και για τις υπόλοιπες περιφέρειες της χώρας.