Έληξε χθες η προθεσμία για την κατάθεση προσφορών στο Δήμο Καβάλας, ακινήτων για τη λειτουργία από τον προσεχή Σεπτέμβριο του ΤΕΕ ειδικής αγωγής. Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες χθες το μεσημέρι, λίγο πριν το τέλος της προθεσμίας, είχε κατατεθεί μόνο μία πρόταση, από την ιατρική εταιρία Καβάλας. Αυτή προτείνει να χρησιμοποιηθεί ως στέγη του ΤΕΕ ειδικής αγωγής ενός καινούριου σχολείου στην πόλη μας, το ισόγειο της παλιάς ορθοπεδικής κλινικής, στην περιοχή του Σανατορίου.
Η πρόταση ήταν αναμενόμενη, καθώς το ακίνητο έχει τις προϋποθέσεις που ζητά ο Δήμος Καβάλας, προϋποθέσεις που ουσιαστικά θέλει το υπουργείο παιδείας. Πρόκειται για μία ισόγεια έκταση μεγαλύτερη των 170 τ.μ. με ξεχωριστά δωμάτια, τα οποία θα γίνουνε ή είναι ήδη οι αίθουσες διδασκαλίας και τα εργαστήρια.
Απαιτούνται οκτώ τουλάχιστον χωρισμένα δωμάτια. Το ισόγειο της πρώην ορθοπεδικής διαθέτει πολύ περισσότερα. Το ρεπορτάζ αναφέρει ότι η ιατρική εταιρία ζητά για την ενοικίαση αυτών των χώρων στο Δήμο Καβάλας, ενοίκιο 1500 ευρώ το μήνα.
Για τη λειτουργία του σχολείου, του ΤΕΕ ειδικής αγωγής, πιέζουν γονείς μαθητών, ατόμων με ειδικές ανάγκες από την Καβάλα, τα παιδιά των οποίων φοιτούν σε αντίστοιχο σχολείο στην πόλη της Δράμας.
Υπολογίζεται ότι τουλάχιστον 25 παιδιά, θα γίνουνε δεκτά στο σχολείο εφόσον αυτό λειτουργήσει το Σεπτέμβριο στο Σανατόριο. Όλα θα διευκολυνθούν με την εξέλιξη καθώς οι μαθητές θ΄ απαλλαγούν από την καθημερινή μετακίνησή τους από την Καβάλα στη Δράμα και την επιστροφή τους το μεσημέρι.
Πόσο όμως πιθανό είναι να λειτουργήσει το σχολείο το Σεπτέμβριο; Ο Δήμος Καβάλας από την πλευρά του κάνει οτιδήποτε του ζητήθηκε. Ετοιμάζεται για να λειτουργήσει κι αυτό το σχολείο.
Η κεντρική απόφαση είναι φυσικά του υπουργείου παιδείας, που εκτός από χώρο θα πρέπει για το ίδιο σχολείο να διαθέσει αυτό το απαραίτητο εκπαιδευτικό προσωπικό. Τα βήματα είναι αργά αλλά σταθερά. Πλην όμως επειδή ζούμε στην Ελλάδα, όλοι συνεχίζουν και είναι επιφυλακτικοί. Οι γονείς αφού ξεμπέρδεψαν με το Δήμο Καβάλας, που έκανε ότι έπρεπε να κάνει, τώρα θα συνεχίζουν να πιέζουν τους βουλευτές για να μεταφέρουν με τη σειρά τους την πίεση στο υπουργείο παιδείας.