Αλλάζουν τα δεδομένα στο ΙΚΑ Καβάλας κι απ΄ ότι φαίνεται στο γκισέ των τηλεφωνικών ραντεβού, στο ισόγειο του κτιρίου σύντομα θα δούμε μόνιμο προσωπικό, αφού ο ιδιωτικός τομέας αποχωρεί. Σχετική παρέμβαση έκανε την περασμένη εβδομάδα στη βουλή, ο αναπληρωτής υπουργός υγείας κ. Σαλμάς. Είπε το προηγούμενο σύστημα των τηλεφωνικών ραντεβού καταργείται γιατί γι΄ αυτό το ΙΚΑ πλήρωσε αρκετά χρήματα. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι οι τηλεφωνήτριες που τις βλέπαμε στο κεντρικό κατάστημα του ΙΚΑ Καβάλας και διαχειρίζονταν το σύστημα των τηλεφωνικών ραντεβού, κλείνοντας ραντεβού κι οι ίδιες σε συνταξιούχους που επισκέφτηκαν και επισκέπτονταν το κατάστημα, θ΄ αποχωρήσουν και θ΄ αντικατασταθούν από μόνιμο προσωπικό. Ήδη στις κοπέλες μειώθηκε το ωράριο και όπως φαίνεται σύντομα πρόκειται ν΄ αποχωρήσουν.
Το θέμα είναι εάν υπάρχει μόνιμο προσωπικό στο ΙΚΑ Καβάλας το οποίο θ΄ αντικαταστήσει αυτές τις κοπέλες. Κι αν υπάρχει από πού θα προέρχεται. Από τον υγειονομικό τομέα, δηλαδή το νέο ΕΟΠΥΥ Καβάλας, ή από τις διοικητικές υπηρεσίες του ΙΚΑ. Ουδείς γνωρίζει τι θα γίνει στο τέλος. Υπάρχει μία αναστάτωση, καθώς παρά τα τηλεφωνικά νούμερα που εξυπηρετούν σ΄ ένα βαθμό τους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ, αρκετοί συνταξιούχοι επισκέφτονται ακόμη και τώρα το κεντρικό κατάστημα του ΙΚΑ στην Καβάλα, έρχονται σε συνεννόηση με το προαναφερθέν προσωπικό και κλείνουν πρόσωπο με πρόσωπο ραντεβού με τους γιατρούς.