Dark Mode Light Mode

Νέα δρομολόγια με σενάρια για Δελφίνι

Όσο περισσότερο πλησιάζουμε στην 1η Νοέμβρη- ημερομηνία που θα εφαρμοστούν τα εντελώς νέα δρομολόγια στις γραμμές Κεραμωτής και Καβάλας- τόσο τα σενάρια στη Θάσο πολλαπλασιάζονται. Σενάρια που έχουν όλα το ίδιο θέμα. Τον ακριβή αριθμό των χειμερινών δρομολογίων, το μέλλον της γραμμής Καβάλα – Πρίνος. Αυτές οι συζητήσεις εσχάτως εμπλουτίστηκαν από τις φήμες για δρομολόγηση ιπτάμενου Δελφινιού. Λέγεται ότι πρόσφατα στην Θάσο έγινε σχετική σύσκεψη, στην οποία παρουσιάστηκε ενδιαφερόμενος για να δρομολογήσει Δελφίνι. Η πρόταση αναφέρει ότι το Δελφίνι προτείνεται να εκτελεί ένα δρομολόγιο από τον Λιμένα κι ένα δεύτερο από τον Πρίνο. Ως αστείο ακούγεται το ότι η σύσκεψη αυτή έγινε παρουσία του άτυπου και στενού συνεργάτη και των δύο ναυτιλιακών εταιριών. «Με λίγα λόγια φαίνεται ότι έβαλαν τον λύκο να φυλάει τα πρόβατα» λένε στην Θάσο κι έτσι προεξοφλούν ότι η πρόταση για το ιπτάμενο Δελφίνι δεν θα έχει συνέχεια. Η πρόταση και το ενδιαφέρον είναι υπαρκτά. Αναφέρεται συγκεκριμένη εταιρία που θέλει να φέρει στην Θάσο ιπτάμενο Δελφίνι, το οποίο σήμερα εκτελεί δρομολόγια από την Κέρκυρα στους Παξούς. Άλλος ενδιαφερόμενος ερευνά την αγορά και την περιοχή για να δρομολογήσει θαλάσσιο ταξί 34 θέσεων. Φέρεται να προτείνει δρομολόγια από την Καλλιράχη προς την Καβάλα!

Σχετικά με τα νέα δρομολόγια το πιθανότερο είναι αυτά που θα προτείνουν οι εταιρίες να είναι ίδια ή ελαφρώς λιγότερα σε σχέση με πέρσι τον Χειμώνα. Για την γραμμή της Καβάλας με τον Πρίνο λέγεται ότι άμεσα ή έμμεσα στόχος των εταιριών είναι τα δύο δρομολόγια ανά ημέρα. Δύο από την Καβάλα κι αντίστοιχα δύο από τον Πρίνο. Αυτό μπορεί να συμβεί ακριβώς όπως ακούγεται. Υπάρχει όμως και άλλος τρόπος (ώστε να μην υπάρξουν αντιδράσεις των επιβατών). Θα προταθούν 4 δρομολόγια αλλά για 4 περίπου μήνες (στην καρδιά του Χειμώνα) θα εκτελούνται 2. Τα δύο σκάφη που θα βρίσκονται στην γραμμή του Πρίνου θα βγουν σε ετήσια επιθεώρηση κι ως εκ τούτου θα μπορούν να είναι εκτός δρομολογίων έως και 60 μέρες το κάθε ένα. Αν αυτό γίνει εναλλάξ, τότε συνολικά 4 μήνες θα υπάρχει ένα μόνο πλοίο που υποχρεωτικά θα εκτελεί δύο δρομολόγια από τον Πρίνο και δύο από την Καβάλα.

Το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο ευνοεί φυσικά τις εταιρίες. Αυτό ίσχυε και ισχύει. Δεδομένης της μεταξύ τους συνεργασίας είναι βέβαιο ότι στο τέλος θα γίνει ότι συμφέρει περισσότερο τα οικονομικά τους. Θεωρείται δύσκολο στο όλο παιχνίδι να υπάρξουν νέοι παίκτες, ας υποστηρίζουν αρκετοί το αντίθετο. Όσο για τα πληρώματα των φέρι μποτ, παρακολουθούν στενά αυτά τα θέματα. Οι δυνατότητες αντίδρασης που υπάρχουν είναι περιορισμένες. Κατά πάσα πιθανότητα θα αποφευχθούν τα χειρότερα. Δηλαδή η κατάργηση των δρομολογίων στην γραμμή του Πρίνου. Σαφώς όμως θα πρέπει να ετοιμαζόμαστε για να βολευτούμε είτε με τα περσινά (στην καλύτερη περίπτωση), είτε με τα λίγα.

 

 

Προηγούμενο άρθρο

Παρουσίαση της Ένωσης 2012-2013

Επόμενο άρθρο

Οι πρατηριούχοι υγρών καυσίμων της Καβάλας έκαναν συνέλευση κι είναι σε… ετοιμότητα