Συνωστισμός που δυσκολεύει όχι μόνο τους φοιτητές αλλά και τους καθηγητές σημειώνεται στις εκπαιδευτικές αίθουσες του ΤΕΙ Καβάλας, ελέω των περικοπών που επιβάλλονται. Όπως μας εξήγησε ο συμβασιούχος καθηγητής Βασίλης Παρχαρίδης, οι περικοπές οδήγησαν στην εφαρμογή του συστήματος «μονά – ζυγά» για τα εξάμηνα. Αυτό σημαίνει ότι 1ο – 3ο – 5ο – 7ο εξάμηνο διδάσκονται το φθινόπωρο και 2ο – 4ο – 6ο εξάμηνο διδάσκονται την άνοιξη. Γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα το συνωστισμό φοιτητών από δύο τμήματα ανάλογα με τα μαθήματα που έχουν δηλώσει.
Την Τετάρτη για παράδειγμα, η αίθουσα στην οποία έπρεπε να διδάξει ο κ. Παρχαρίδης είχε χωρητικότητα 120 ατόμων ωστόσο εκεί συνυπήρξαν περίπου 160 φοιτητές λογιστικής. Έτσι κάποιοι αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν από το μάθημα της φορολογίας εισοδήματος. Ο καθηγητής κράτησε τους υπολοίπους για κάποιο χρόνο και στη συνέχεια αναγκάστηκε να τους διώξει προκειμένου να αναπληρώσει το μάθημα την Παρασκευή.
Οι περικοπές και η έλλειψη πόρων για την ομαλή διεξαγωγή των σπουδαστικών εξαμήνων, οι ελλείψεις καθηγητών που δυσχεραίνουν τη λειτουργία του εκπαιδευτικού ιδρύματος, είναι οι συνθήκες υπό τις οποίες καλείται να παρέχει εκπαιδευτικές γνώσεις στους σπουδαστές του το ΤΕΙ ΑΜΘ. Μετρώντας εμπειρία από το 1987, ο κ. Παρχαρίδης εκτιμά ότι το κονδύλι για την πρόσληψη ωρομίσθιων καθηγητών δεν είναι υψηλό κι άρα θα μπορούσε να το δικαιολογήσει το Υπουργείο Παιδείας.
Το περιστατικό της Τετάρτης δεν είναι μεμονωμένο, αφού παρόμοιες συνθήκες επικρατούν συνήθως στην αρχή των εξαμήνων. Φυσικά το χειρότερο όλων είναι το γεγονός ότι οι φοιτητές αγανακτούν από την ορθοστασία κι έτσι παύουν να παρακολουθούν το συγκεκριμένο μάθημα. Είναι λυπηρή η διαπίστωση ότι οι σπουδαστές «εκδιώκονται» από τα μαθήματά τους λόγω των συνθηκών που δημιουργήθηκαν. Ουδέποτε στο παρελθόν οι καταστάσεις στο ΤΕΙ δεν είχαν φτάσει σ’ αυτό το δυσάρεστο σημείο.