Dark Mode Light Mode
Δεν θα γίνει η απεργία στη ΒΦΛ
Οι 3 σίγουροι αντιδήμαρχοι κι επιστολή στο Σιμιτσή
Ρυθμίστηκαν χρέη 14.857 Ευρώ

Οι 3 σίγουροι αντιδήμαρχοι κι επιστολή στο Σιμιτσή

Καθημερινές επαφές έχει στο γραφείο της επί της οδού Βενιζέλου η νέα δήμαρχος Δήμητρα Τσανάκα, η οποία συχνά βγαίνει κι εκτός γραφείου προκειμένου να δει προβλήματα του Δήμου Καβάλας, εκεί όπου την προσκαλούν, κάτοικοι ή τοπικοί φορείς ή σύλλογοι, να ενημερωθεί επί των δραστηριοτήτων του Δήμου.
Πρόσφατα η κα Τσανάκα επισκέφθηκε το 5ο γυμνάσιο στο οποίο είναι γνωστό ότι λειτουργεί ο δημοτικός ραδιοφωνικός σταθμός. Χθες η Δήμητρα Τσανακα έστειλε επιστολή στον Κωστή Σιμιτσή, προειδοποιώντας τον ότι δεν θ΄ αναγνωρίσει χρέη του Δήμου προς τρίτους, αν αυτά δεν έχουν τιμολογηθεί μέχρι 31 Αυγούστου, εφόσον αφορούν τη θητεία του απερχόμενου δημάρχου.
Ενημερώνομαι και προετοιμάζομαι είπε στην εφημερίδα μας η κα Τσανάκα, η οποία επανέλαβε ότι γι΄ αυτήν είναι θέμα πρώτης προτεραιότητας, η καθημερινότητα του πολίτη και δεύτερη προτεραιότητα η κοινωνική πολιτική του Δήμου, ειδικότερα να μεταφερθεί το κοινωνικό παντοπωλείο στη δημοτική αγορά.
Σχετικά με τις θέσεις των αντιδημάρχων είπε χθες ότι είναι τέσσερεις οι σίγουροι αντιδήμαρχοι και τους κατονόμασε. Η δήλωση της κας Τσανάκα έχει ως εξής: «Συνέχεια ετοιμάζομαι, αρκεί να σας πω ότι τελευταία με το θέμα της ΔΙΑΑΜΑΘ, την Παρασκευή από το πρωί, «τελείωσα» στις 11.30 το βράδυ, γιατί είχα μετά συναντήσεις εκτός γραφείου, μέχρι τις 1.30. Δεν με πειράζουν αυτά, είναι ένα στάδιο, το οποίο οφείλω κάθε μέρα να ενημερώνομαι συνέχεια. Οφείλω να το κάνω. Αλλά εκείνο που μ΄ ενοχλεί, είναι αυτή η απραξία, αυτό το δούλεμα, το οποίο οφείλεται στο μεγάλο χρονικό διάστημα που παρέχεται, μέχρι ν΄ αναλάβει η καινούρια διοίκηση».
ΕΡ: Όσον αφορά το θέμα των προσώπων, υπάρχουν διάφορες διαρροές και οι δικές σας ανακοινώσεις, να τα βάλουμε σε μία σειρά;
ΑΠ: «Οι δικές μου οι ανακοινώσεις, οι σίγουρες, είναι οι εξής: Εξ αρχής είπα πρόεδρος δημοτικού συμβουλίου θα γίνει ο δικηγόρος που θα βγει πρώτος. Βγήκε ο Γραμμένος πρώτος, έχει τη θέση.
Μίλησα για τον Καλανταρίδη, ο οποίος είναι ένας εξαιρετικός δημοτικός σύμβουλος, που προέρχεται από την προηγούμενη διοίκηση και ο οποίος δέχθηκε ν΄ αναλάβει το επίπονο για μένα, εξαιρετικά επίπονο έργο του να «διοικήσει» τον τέως Δήμο Φιλίππων.
Από κει κι έπειτα έχουμε κυκλοφορήσει διάφορες φήμες. Η μία είναι για τον κ. Φιλόσογλου, ο οποίος αναλαμβάνει τον αθλητισμό και την παιδεία, ότι έχει να κάνει με σχολεία, γήπεδα, αθλητικά γεγονότα κι όλα τα σχετικά.
Βέβαια και ο κ. Λυχούνας, που μέχρι έχουμε πει, ότι είναι ο αντιδήμαρχος στα πολιτιστικά.
Τα υπόλοιπα δεν τολμώ να τα ανακοινώσω. Κι αυτά που είπα είναι πολλά. Δεν τολμώ να τ΄ ανακοινώσω γιατί δεν έχουμε αποκρυσταλλώσει σε όλες τις θέσεις, δεν έχουμε συζητήσει με όλους και δεν έχουνε δεχτεί όλοι και ξέρετε ότι όταν κάποιος αρνείται, υπάρχουν καραμπόλες μετά και δεν είναι σωστό να λέω και να ξελέω.
Λοιπόν κάθε βράδυ που τελειώνω τη δουλειά μου, αυτό το πράγμα κάνω. Κουμπώνω από δω, ξεκουμπώνω από κει, αλλά εντάξει, τα πιο σημαντικά θέματα, νομίζω ότι σιγά – σιγά αρχίζουν και μπαίνουν στη θέση τους. Αν και για μένα τα σημαντικά θέματα, είναι η καθημερινότητα. Όπου γυρίσω κι όπου σταθώ οι καβαλιώτες πιέζουνε για μία Καβάλα καθαρή κι όμορφη. Έχουνε δίκιο. Το έχουμε στερηθεί, το δικαιούμαστε και είναι αυτονόητο.
Για το κοινωνικό παντοπωλείο έχουμε πει και προεκλογικά ότι θα έρθει κοντά στον δημότη, στην πόλη, για να εξυπηρετεί καλύτερα τους οικονομικά ασθενείς, που δεν έχουνε κι αυτοκίνητο εξάλλου».

Η επιστολή στον Κωστή Σιμιτσή:

Έγκαιρη και πλήρη ενημέρωση σε ό,τι αφορά την πορεία τεχνικών έργων του Δήμου Καβάλας (έργα που βρίσκονται σε τροχιά υλοποίησης ή σε αυτή της μελέτης) αλλά και πληροφόρηση για τα οικονομικά δεδομένα του Δήμου, ζητά με επιστολή της προς την απερχόμενη δημοτική διοίκηση η νέα Δήμαρχος Καβάλας κ. Δήμητρα Τσανάκα. Η επιστολή που παρεδόθη χθες στον Δήμαρχο Κωστή Σιμιτσή, έχει ως εξής:

Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε,
Ενόψει της ανάληψης των καθηκόντων μου ως Δημάρχου Καβάλας από την 01.09.2014 και προς καλύτερη ενημέρωσή μου αλλά και προς μια μεταβατική περίοδο που δεν θα διαταράξει τις σχέσεις του Δήμου Καβάλας με τρίτους σας ζητώ όπως :
α) με ενημερώσετε με σημείωμά σας για τα έργα που έχουν ολοκληρωθεί και παραδοθεί, ποιες είναι οι οικονομικές εκκρεμότητες του Δήμου μας, έναντι ποιων και με βάση ποια παραστατικά και τιμολόγια. Για όλα τα ανωτέρω σημειώνω πως εφόσον δεν έχουν κοπεί και αποσταλεί παραστατικά έως την 31.08.2014 προτίθεμαι να αρνηθώ την πληρωμή τους.
β) με ενημερώσετε με σημείωμά σας, με ειδικό κατάλογο, για όλα τα έργα που εξελίσσονται και δεν έχουν ολοκληρωθεί και παραδοθεί με τις αντίστοιχες οικονομικές εκκρεμότητες που προβλέπουν οι αντίστοιχες συμβάσεις ώστε να έχω μια πλήρη εικόνα.
Καβάλα 21.7.2014
Σας παρακαλώ για την άμεση απάντησή σας
Ευχαριστώ για την κατανόηση
Με εκτίμηση

 

Προηγούμενο άρθρο

Δεν θα γίνει η απεργία στη ΒΦΛ

Επόμενο άρθρο

Ρυθμίστηκαν χρέη 14.857 Ευρώ