Dark Mode Light Mode

«Ουσιαστικά ζητούν να μη γίνει το έργο»

O Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Θεόδωρος Μαρκόπουλος ρωτήθηκε χθες από τους δημοσιογράφους για το θέμα που ανέκυψε σχετικά με τη χάραξη της Σιδηροδρομική Εγνατίας. Ο κ. Μαρκόπουλος απέρριψε τα αιτήματα των φορέων του Νομού Σερρών, λέγοντας ότι «εφόσον η χάραξη αλλάξει, το έργο ουσιαστικά καταργείται». Ο κ. Μαρκόπουλος ξεχωρίζει τις αντιδράσεις που υπάρχουν από νομό Σερρών, με αυτές από το Νομό της Δράμας, καθώς όπως σημειώνει ο Νομός της Δράμας, συζητώντας το θέμα της σιδηροδρομικής Εγνατίας, διατυπώνει άλλου είδους αντιρρήσεις. Ειδικότερα ο Θ. Μαρκόπουλος χθες το πρωί ευρισκόμενος στο νοσοκομείο για άλλη εκδήλωση, ρωτήθηκε από τους δημοσιογράφους και είπε τα εξής: «Αυτό που ζητείται είναι χειρότερο, διότι ζητείται ουσιαστικά να μη γίνει η σιδηροδρομική Εγνατία, να μην υπάρχει σιδηροδρομική σύνδεση απ΄ την πλευρά της Καβάλας προς Θεσσαλονίκη, αλλά να υπάρχει μόνο η παλιά γραμμή, την οποία δεν την χρησιμοποιεί κανένας, είναι δύσχρηστη, είναι μη λειτουργική και ζητούν να γίνουν κάποιες βελτιώσεις. Ο κυριότερος καημός τους έτσι όπως τίθεται το θέμα, και το λέω μετά λύπης, είναι να μη γίνει το έργο όσον αφορά την σιδηροδρομική Εγνατία, διότι όποια αναβάθμιση του παλιού δικτύου, σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί, ότι θα μπορέσει να είναι κάτι το οποίο ονομάζεται με οποιαδήποτε έννοια Εγνατία, θα είναι κάτι άλλο, Θα είναι η ακύρωση της Σιδηροδρομικής Εγνατίας. Εμείς εκείνο το οποίο θέλουμε είναι να μπορέσει να γίνει η σιδηροδρομική Εγνατία. Δεν λέει κανείς όχι στο ν΄ αναβαθμισθεί και η παλιά σιδηροδρομική γραμμή, δεν λέει κανείς όχι στο να υπάρχουν κάθετες συνδέσεις, είμαστε υπέρ στο να υπάρχουν όσο το δυνατόν περισσότερες. Δεν μπορούμε να σκεφτούμε  τις μαξιμαλιστικές προσεγγίσεις οι οποίες βασίζονται σε τοπικές λογικές, που μπορεί να οδηγήσουνε στον πολλαπλασιασμό του κόστους ενός έργου, στην αύξηση των χιλιομέτρων και ουσιαστικά στη ματαίωσή του. Εμείς πιστεύουμε σε εκείνο το οποίο χρειάζεται η περιοχή. Είναι μία σιδηροδρομική γραμμή η οποία θα πηγαίνει Θεσσαλονίκη – Καβάλα – Ξάνθη και μέχρι την Κωνσταντινούπολη, έτσι ακριβώς όπως κινείται και η Εγνατία οδός».

 

Προηγούμενο άρθρο

Η ΤΟΠΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑΥΛΙΣΜΩΝ

Επόμενο άρθρο

Ένα όμορφο και εξωτερικά σχολείο