Dark Mode Light Mode

Ο Α. Καραμπουρνιώτης για τα δρομολόγια:«Τι κάνουν οι 4 βουλευτές και οι 2 δήμαρχοι;»

Η επόμενη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών προγραμματίζεται για την Τρίτη 3 Δεκέμβρη και πολλοί είναι εκείνοι που αναμένουν ότι στη συγκεκριμένη συνεδρίαση επαναληφθεί η «μάχη» των ακτοπλοϊκών δρομολογίων, τόσο από το πορθμείο της Καβάλας όσο και από το πορθμείο της Κεραμωτής. Στην ίδια συνεδρίαση αναμένεται ότι θα επανέλθει η συζήτηση και στο θέμα δρομολόγησης του υδροπτέρυγου. Με εξαίρεση το Γιάννη Πασχαλίδη, που προσφάτως άρχισε να ασχολείται με το πρόβλημα της έλλειψης των δρομολογίων, οι άλλοι τρεις καβαλιώτες βουλευτές διατηρούν παθητική στάση για ένα θέμα που απασχολεί τις τοπικές κοινωνίες της Θάσου και της Καβάλας.

Ο Ανδρέας Καραμπουρνιώτης, πρώην πρόεδρος του ΟΛΚ, πρώην δημοτικός σύμβουλος Καβάλας, άνθρωπος που ασχολείται ενεργά με τα κοινά του τόπου του, κλήθηκε χθες από το ραδιόφωνο της ΠΡΩΙΝΗΣ να σχολιάσει τα χρόνια παράπονα των επιβατών, αλλά και τα κυριακάτικα δρομολόγια που σταθερά περικόπτονται τη χειμερινή περίοδο από τις εταιρείες με το επιχείρημα ότι τα έσοδα δεν καλύπτουν τα έξοδα των δρομολογίων.

Ο κ. Καραμπουρνιώτης αποδέχθηκε τη χειμερινή μείωση των δρομολογίων εξαιτίας της μειωμένης επιβατικής κίνησης στη γραμμή Καβάλας – Πρίνου, ωστόσο παρατήρησε ότι ποτέ η συγκεκριμένη σύνδεση δε διαφημίστηκε αποτελεσματικά ώστε να καταστεί επικερδής οικονομικά. Πριν τη σύσταση του ΣΑΣ, τις αποφάσεις για τον αριθμό των δρομολογίων λάμβαναν οι τοπικοί φορείς και ειδικότερα ο λιμενάρχης, ο νομάρχης και οι ιδιοκτήτες των δύο ναυτιλιακών εταιρειών. Από την ημέρα ιδρύσεως του ΣΑΣ όμως οι αποφάσεις για τα δρομολόγια μετατέθηκαν σε παράγοντες της Αθήνας, οι οποίοι αποφαίνονται σύμφωνα με τις πολιτικές πιέσεις. Γεγονός εντελώς άδικο.

Τα κυριακάτικα δρομολόγια από το πορθμείο της Καβάλας θα πρέπει οπωσδήποτε να διαφημισθούν, ενώ ο Εμπορικός Σύλλογος και το Επιμελητήριο ως επιχειρηματικοί φορείς σε συνεργασία με τα αντίστοιχα όργανα του νησιού θα πρέπει να μεριμνήσουν για τη διατήρηση της γραμμής. Εξάλλου, η απώλεια ενός περιορισμένου ποσού από το ταμείο των εταιρειών στη διάρκεια του χειμώνα, θα ισοσκελισθεί από τα αυξημένα έσοδα της θερινής περιόδου, σημείωσε ο Ανδρέας Καραμπουρνιώτης. Ο οποίος εύλογα αναρωτήθηκε:

«Τι πράττουν για το πρόβλημα αυτό οι τέσσερις βουλευτές της Καβάλας; Για ποιο λόγο μόνο ο κ. Πασχαλίδης ασχολείται με το θέμα; Πιέσεις θα πρέπει να ασκηθούν και από τους τέσσερις κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους μας, ομοίως όμως θα πρέπει να πιέσουν ο δήμαρχος Καβάλας και ο δήμαρχος Θάσου. Η περικοπή των δρομολογίων από την Καβάλα ταλαιπωρεί φυσικά τους επιβάτες της Θάσου αλλά επιπλέον στερεί έσοδα και από την αγορά της πόλης.

Σαφώς και οι ιδιοκτήτες των εταιρειών προσπαθούν να εξασφαλίσουν την κερδοφορία τους, ωστόσο έχουν την ηθική υποχρέωση έναντι της πόλης και του νησιού, αφού οι τακτικοί επιβάτες τους συντηρούν όταν λήγει η θερινή σεζόν. Ας αναλογιστούν οι βουλευτές ότι σε ποσοστό 95% οι ταλαιπωρούμενοι επιβάτες είναι ψηφοφόροι τους κι άρα οφείλουν να υπερασπιστούν τα δικαιώματά τους. Το ίδιο θα πρέπει να σκεφτούν ο περιφερειάρχης ΑΜΘ και ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας. Αν παραστεί ανάγκη ας παραβρεθούν σύσσωμοι στη συνεδρίαση του ΣΑΣ προκειμένου να πιέσουν προς όφελος της τοπικής κοινωνίας».

 

=

 

Προηγούμενο άρθρο

Κοινή επιστολή Ομοσπονδίας – Εμπορικού Συλλόγου

Επόμενο άρθρο

Με νέο σχήμα κόντρα στη Δόξα Δράμας - Πάλι εκτός ο Καρλόπουλος, στην αποστολή ο Βαλεριάνος