Τα αθηναϊκά μέσα ενημέρωσης έδωσαν μεγάλη δημοσιότητα στη συνάντηση που έγινε την Πέμπτη στην Αθήνα, ανάμεσα στον επικεφαλής του ΤΑΪΠΕΔ, διοικήσεις Οργανισμών Λιμένων απ΄ όλη την Ελλάδα και δημάρχων. Σ΄ αυτή τη συνάντηση συμμετείχε η δήμαρχος Καβάλας Δ. Τσανάκα, όπως φυσικά και ο πρόεδρος του οργανισμού λιμένα Καβάλας Χρ. Ηλιάδης. Ήταν μία πρώτη συνάντηση, μία πρώτη συζήτηση των δημάρχων, κυρίως με τον επικεφαλής του ΤΑΪΠΕΔ κ. Πιτσιώρλα, για να ξεκαθαρίσει το τοπίο σχετικά με τους Δήμους και τις διεκδικήσεις τους στα λιμάνια, εκεί όπου αυτά διοικούνται από Οργανισμούς.
Ο κ. Πιτσιώρλας έδωσε χρόνο τρεις μήνες προκειμένου η συζήτηση κάθε δήμου με κάθε οργανισμό λιμένα να προχωρήσει συγκεκριμένα, να γνωρίζει ο κάθε οργανισμός τι ζητά ο κάθε Δήμος. Σ΄ αυτή τη συμφωνία συμμετείχε φυσικά και η δήμαρχος Καβάλας που μέσα στο επόμενο τρίμηνο πρέπει να ξεκαθαρίσει τι ακριβώς ζητά από την έκταση που σήμερα διαχειρίζεται ο Οργανισμός Λιμένα Καβάλας.
Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες η κα Τσανάκα επιμένει στη γνωστή της άποψη, όλοι η χερσαία ζώνη του κεντρικού λιμανιού να γίνει χώρος δημοτικός, με εξαίρεση ίσως την περιοχή μπροστά από το τελωνείο όπου εξυπηρετούνται τα κρουαζιερόπλοια, τα φέρυ μπωτ, αλλά και τα πλοία που εκτελούνε δρομολόγια από την Καβάλα προς τα νησιά του Βορείου Αιγαίου.
Οι αθηναϊκές εφημερίδες και οι ιστοσελίδες της πρωτεύουσας αναφέρονται με κείμενά τους σε διεθνές ενδιαφέρον για τα περιφερειακά λιμάνια της χώρας, ξεχωρίζοντας ότι τα νεότερα γύρω από το ΤΑΪΠΕΔ και τα περιφερειακά λιμάνια, τα πιο σημαντικά καινούρια δεδομένα, δεν είναι η συζήτηση με την τοπική αυτοδιοίκηση, αλλά το ενδιαφέρον επιχειρηματιών, εφόσον προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών λιμανιών.
Ο Δήμος Καβάλας από την εποχή του Λευτέρη Αθανασιάδη, όταν αντί για οργανισμό λιμένα, η Καβάλα διέθετε Λιμενικό Ταμείο, επεδίωκε να βάλει πόδι στην περιοχή κοντά στο λιμάνι, δίπλα στη θάλασσα. Ποτέ δεν πέτυχε το στόχο αυτό, ίσως γιατί ποτέ δεν τον διεκδίκησε πραγματικά και οργανωμένα. Αυτή ευκαιρία παρουσιάζεται τώρα. Βέβαια το δημόσιο δεν είναι διατεθειμένο να παραχωρήσει μεγάλες εκτάσεις που σήμερα ανήκουνε στους οργανισμούς λιμένα.
Από την άλλη πλευρά το ΤΑΪΠΕΔ βάζει σε τροχιά αξιοποίησης τα περιφερειακά λιμάνια, που περιλαμβάνονται στο χαρτοφυλάκιό του, με την ευκαιρία και το ότι τα οικονομικά αποτελέσματα των οργανισμών εμφανίζουν σημαντική βελτίωση κατά τα τελευταία έτη. Ειδικότερα αναφέρεται επιχειρηματικό ενδιαφέρον για τα λιμάνια της Καβάλας, της Κέρκυρας, της Ραφήνας, του Ηρακλείου, του Βόλου, της Ελευσίνας, των Πατρών, της Ηγουμενίτσας, της Αλεξανδρούπολης και του Λαυρίου.