Dark Mode Light Mode

Πάλι ΤΑΡ – Δημοσίευμα παρουσιάζει το πρόβλημα της όδευσης λυμένο!

Τουλάχιστον περίεργο είναι χθεσινό δημοσίευμα στο Έθνος όπου παρουσιάζεται σα να έχει λήξει το θέμα της αλλαγής όδευσης του αγωγού ΤΑΡ για την περιοχή του πρώην Δήμου των Φιλίππων! Πρόκειται για κείμενο που υπογράφει ο κ. Β. Ιγνατιάδης, το οποίο ως προς την Καβάλα εμφανίζει το πρόβλημα της όδευσης τελειωμένο! Υπάρχουν μάλιστα δηλώσεις του κ. Κυριαζίδη- προέδρου του ΤΕΕ ΑΜ- που συνηγορούν ώστε ο αναγνώστης να καταλήξει στο ίδιο συμπέρασμα. Ο κ. Κυριαζίδης φέρεται να δηλώνει ότι η αλλαγή που επιθυμούσαμε έγινε. Κατά πάσα πιθανότητα παρασύρθηκε ή ξεγελάστηκε ή οι δηλώσεις τους παρερμηνεύτηκαν από τον δημοσιογράφο και την εφημερίδα. Θυμίζουμε ότι πρόσφατα για την εκκρεμότητα της όδευσης- η οποία φυσικά και δεν έληξε- υπήρξε επιστολή στον Υπουργό Λαφαζάνη από την ομάδα Περιβάλλοντος του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ.

Το δημοσίευμα στο Έθνος χθες αναφέρεται συνολικά στο έργο του αγωγού που θα αρχίσει το 2016. Για την Καβάλα και την Δράμα αναφέρονται τα ακόλουθα: Οι αλλαγές αύξησαν το συνολικό μήκος του αγωγού κατά 10 χιλιόμετρα περίπου.

Η κυριότερη αλλαγή έγινε στην περιοχή των Φιλίππων Καβάλας και συγκεκριμένα στην πεδιάδα των Τεναγών, όπου οι αγροτικοί σύλλογοι και το Τεχνικό Επιμελητήριο διοργάνωσαν και συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας, επικαλούμενοι μεταξύ άλλων και λόγους ασφαλείας από την αυτοανάφλεψη των κοιτασμάτων τύρφης και το φαινόμενο της συνίζησης του εδάφους που παρατηρείται στην περιοχή. «Πείσαμε πως η αρχική χάραξη δεν ήταν η κατάλληλη και πετύχαμε την αλλαγή της όδευσης με τη μετατροπή της ευθείας γραμμής σε τραπεζοειδή, ώστε να παρακάμψει τα Τενάγη», είπε στο «Εθνος της Κυριακής» ο πρόεδρος του ΤΕΕ Ανατολικής Μακεδονίας, Δημήτρης Κυριαζίδης. Η ικανοποίηση, πάντως, του αιτήματος δημιούργησε έναν μικρό «εμφύλιο» μεταξύ των φορέων της Καβάλας και της Δράμας, αφού η όδευση του ΤΑΡ μετακινήθηκε βορειότερα, περνώντας από αγροτικές εκτάσεις του Δήμου Δοξάτου. «Είμαστε υπέρ του αγωγού αλλά όχι με τέτοιον τρόπο. Οι γείτονες είχαν ισχυρότερα ερείσματα και κατάφεραν να στείλουν τον αγωγό σε εμάς. Από τη νέα όδευση θίγεται γη υψηλής παραγωγικότητας, στον δεύτεο πιο εύφορο κάμπο της Ευρώπης, αποδεδειγμένα με εδαφολογικές μελέτες, ενώ παράλληλα μας αφήνει εκτός ΕΣΠΑ, ακυρώνοντας σχεδιαζόμενες επενδύσεις στην περιοχή», είπε στην «Οικονομία» ο δήμαρχος Δοξάτου, Δημήτρης Δαλακάκης.

Προηγούμενο άρθρο

Οι ομάδες μας στην Γ' Εθνική - Αποτελέσματα - Βαθμολογία - Επόμενη αγωνιστική

Επόμενο άρθρο

Ακυβέρνητο σκάφος