Στις 1.00 τα ξημερώματα της Πέμπτης ολοκληρώθηκε η Μαραθώνια συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Καβάλας που είχε αρχίσει, έξι ώρες νωρίτερα, στις 7.00 το απόγευμα της Τετάρτης. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι λόγω της μεγάλης συζήτησης επί των 52 θεμάτων κάποια από αυτά αποσύρθηκαν καθώς όλοι είχανε κουραστεί.
Δεν αποφασίστηκε η συνεδρίαση να συνεχιστεί καθώς τα θέματα που εκκρεμούν δεν έχουν επείγοντα χαρακτήρα, αποσύρθηκαν για την επόμενη συνεδρίαση λόγω παρέλευσης ωραρίου.
Ο αντιδήμαρχος Φ. Φιλιππίδης επανέλαβε ότι θα γίνει το έργο στην οδό Βενιζέλου, όμως απέφυγε να δεσμευτεί για το πότε θα ξεκινήσει. Φαίνεται ότι δεν θα ξεκινήσει την ερχόμενη Δευτέρα.
«Να ξεσηκωθούμε να μην στενέψει ο δρόμος», είπε χθες στο ραδιόφωνο της Πρωϊνής για την οδό Βενιζέλου, ο Χρήστος Ποτόλιας.
Συζητήθηκε και εγκρίθηκε η πρόταση της δημοτικής επιτροπής παιδείας που αφορά αναβάθμιση και προαγωγή ενός νηπιαγωγείου κι ενός δημοτικού σχολείου. Ο Δήμος Καβάλας στη συνεδρίαση της Τετάρτης δεσμεύτηκε σύμφωνα και με την συνεννόηση που έχει με την Διαχειριστική Αρχή της Κομοτηνής για την αποκατάσταση του παλαιού μεντρεσέ στις Καμάρες.
Όσο για τα πρόστιμα στα καταστήματα των πεζόδρομων η χθεσινή επόμενη ημέρα της συνεδρίασης ήταν ήσυχη. Οι επαγγελματίες δεν αντέδρασαν στη συζήτηση που έγινε σε υψηλούς τόνους στο δημοτικό συμβούλιο, ενώ ο Χρήστος Ποτόλιας μιλώντας και πάλι στο ραδιόφωνο της Πρωϊνής είπε ότι αποκλείεται να μπει τάξη με τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος μιας και δεν υπάρχει παρόμοια ρύθμιση με αυτήν των πεζόδρομων και του Αγίου Νικολάου, με τα αντίστοιχα καταστήματα στην παραλία, χώρος αρμοδιότητας του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας.
Δημοσιεύουμε σήμερα σχετικά κείμενα που διάβασε στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου ο Ηλίας Καλανταρίδης. Αφορούν το ίδιο θέμα, είναι η απάντηση σε δύο ερωτήματα προς τη δήμαρχο του Τάκη Βελισσάρη και του Χρήστου Ποτόλια. Οι απαντήσεις και τα στοιχεία έχουν ως εξής:
«Σε ότι αφορά το από 9-2-2016 έγγραφο – ερώτηση της Λαϊκής Συσπείρωσης Δήμου Καβάλας, σας ενημερώνουμε πως η Υπηρεσία μας έλαβε και εξέτασε συνολικά 156 αιτήσεις. Συγκεκριμένα: α)75 αιτήσεις από ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ, εκ των οποίων εκδόθηκαν 41 άδειες κατάληψης κοινόχρηστου χώρου για τοποθέτηση τραπεζοκαθισμάτων και για τις υπόλοιπες 34 αιτήσεις δεν εκδόθηκαν οι σχετικές άδειες. β)61 αιτήσεις από ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ εκ των οποίων εκδόθηκαν 58 άδειες κατάληψης κοινόχρηστου χώρου για τοποθέτηση εμπορευμάτων και για τις υπόλοιπες 3 δεν εκδόθηκαν οι σχετικές άδειες. γ)20 αιτήσεις από μισθωτές – ιδιοκτήτες ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ, εκ των οποίων εκδόθηκαν 14 άδειες κατάληψης κοινόχρηστου χώρου περιπτέρων και για τις υπόλοιπες 6 δεν εκδόθηκαν οι σχετικές άδειες.
Επίσης ως προς τα πρόστιμα αυθαίρετης χρήσης κοινοχρήστων χώρων, ενημερώνουμε τα ακόλουθα:
-από τις 12-10-2015 έως και τις 9-12-2015 μας κοινοποιήθηκαν οι Εκθέσεις Αυτοψίας της Δημοτικής Αστυνομίας Δήμου Καβάλας για να προβούμε σε περαιτέρω ενέργειες, καθώς επίσης και πέντε (5) βεβαιώσεις παράβασης για κατάληψη κοινόχρηστου χώρου με επιβολή διοικητικού προστίμου του Αστυνομικού Τμήματος Καβάλας,
-ακολούθως, το τμήμα Εσόδων και Περιουσίας, αφού συγκέντρωσε τα απαραίτητα στοιχεία (ημερομηνία αίτησης και έκδοσης άδειας για κατάληψη κοινοχρήστου χώρου έτους 2015) από το τμήμα Αδειοδοτήσεων, για τις επιχειρήσεις που διενεργήθηκαν οι ανώτεροι έλεγχοι, προέβηκε στην αποστολή εγγράφων με αποδεικτικό επίδοσης με το οποίο κλήθηκαν εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του εν λόγω εγγράφου, να εκφράσουν εγγράφως τυχόν αντιρρήσεις τους ως προς το σχετικό ζήτημα, σύμφωνα με το άρθρο 6 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας,
-ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα αυτό από τις 60 περιπτώσεις οι 54 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ. Από τις έξι (6) περιπτώσεις που υπολείπονται στις πέντε (5) έχει παρέλθει η προθεσμία των 5 ημερών, ενώ η έκτη περίπτωση στάλθηκε για δεύτερη φορά και εν τέλει του επιδόθηκε στις 9-2-2016.
Οι έγγραφες αντιρρήσεις των επιχειρήσεων θα σταλούν στη νομική υπηρεσία του Δήμου Καβάλας για έλεγχο και ακολούθως στο δημοτικό συμβούλιο Καβάλας».