Για 15 περίπου λεπτά συνεδρίασε χθες το μεσημέρι η οικονομική επιτροπή του Δήμου Καβάλας. Τα θέματα στην ημερήσια διάταξη ήταν οκτώ έκτακτα, 11 τακτικά. 14 περιπτώσεις χρεών ιδιωτών προς το δήμο ρυθμίστηκαν, με βάση τις ευνοϊκές διατάξεις του νόμου 4257/2014.
Ουσιαστικά χθες ρυθμίστηκαν χρέη 14.857 ευρώ. Έξι από αυτές τις περιπτώσεις αφορούν απλήρωτες κλήσεις της δημοτικής αστυνομίας. Τα πρόστιμα που ρυθμίστηκαν χθες κι αφορούν αυτού του είδους τα χρέη, ξεπερνούν τις 3.500 ευρώ.
Ρυθμίστηκαν επίσης τρία χρέη μικροπωλητών που δεν πλήρωσαν τέλος για τη συμμετοχή τους στη λαϊκή αγορά. Ένα χρέος που αφορά τον ΤΑΠ, δύο χρέη που αφορούν τέλη εστιατορίων, ένα χρέος που αφορά απλήρωτους λογαριασμούς άρδευσης κι ένα χρέος που αφορά χρήση κοινόχρηστου χώρου.
Στα θέματα της ημερήσιας διάταξης υπήρχε επίσης η πρωτοβουλία του Δήμου να πληρώσει στη ΔΙΑΑΜΑΘ 51.000 για τη διαδικασία της ανακύκλωσης. Ο Ηλίας Καλανταρίδης εκφράζοντας και την άποψη της παράταξης της κας Τσανάκα, δήλωσε απλώς την παρουσία του στο θέμα και δεν ψήφισε την πληρωμή του ποσού. «Δεν έχω καταλάβει τι γίνεται και δεν έχει ακόμη ξεκαθαρίσει τι γίνεται με τη ΔΙΑΑΜΑΘ», είπε ο Ηλίας Καλανταρίδης.
Ο κ. Καλανταρίδης συμφώνησε να προχωρήσει γρήγορα η διαδικασία επείγοντος διαγωνισμού για την ανάδειξη προμηθευτή γενικού εξοπλισμού για τις ανάγκες βρεφονηπιακών σταθμών του Δήμου Καβάλας. Θ΄ ακολουθηθεί ειδική διαδικασία μετά από δύο άγονους διαγωνισμούς, μέσω του διαδικτύου, όπου στην ουσία θα υπάρξει απευθείας απόφαση της διοίκησης του Δήμου. Έτσι ο απαραίτητος εξοπλισμός θ΄ αγορασθεί έγκαιρα, όπως είπε ο Κ. Σιμιτσής, για να εξοπλίσει τον βρεφονηπιακό σταθμό στην οδό Εκάβης, αφού σε άλλη περίπτωση με έναν ακόμη κανονικό διαγωνισμό, θα χρειάζονταν τουλάχιστον 40 ημέρες, μέχρι να πραγματοποιηθεί ο καινούριος διαγωνισμός.
Τέλος ψηφίστηκε πίστωση για την πληρωμή έργου «άρση επικινδυνότητας επικίνδυνων κτισμάτων, έτος 2013, ποσό 24.000 ευρώ».