Από τις 15 Ιανουαρίου και για τουλάχιστον ενάμισι μήνα θα εκτελεί δρομολόγια στη γραμμή του Πρίνου το φέρι μποτ «Παναγία» της εταιρίας Μητσόπουλου, αφού το Θάσος 6 της ΑΝΕΘ βγήκε σε ακινησία.
Τηρείται κανονικά το πρόγραμμα της ακινησίας των πλοίων των δύο εταιριών ΑΝΕΘ και Μητσόπουλου ενώ το πλοίο «Φιλιάγκος» επανήλθε στα δρομολόγια και εκτελεί προς το παρόν δρομολόγια στη γραμμή Κεραμωτής. Δύο μέρες μέχρι το τέλος του μήνα πρέπει να εκτελέσει δρομολόγια στη γραμμή του Πρίνου.
Επί της ουσίας ο αριθμός των δρομολογίων δεν έχει αλλάξει τα δρομολόγια θα αρχίσουν σιγά – σιγά να αυξάνονται από την 1η Μαρτίου. Εντύπωση προκαλούν οι πληροφορίες από την Θάσο βάσει των οποίων και η ΑΝΕΘ και η εταιρία Μητσόπουλου ετοιμάζονται να φέρουν στην περιοχή νέα πλοία.
Η ΑΝΕΘ μάλιστα λέγεται ότι θα φέρει τον Φεβρουάριο το καινούργιο πλοίο της που θα είναι ίδιο με το φέρι μποτ ΘΑΣΟΣ 2, θα μπορεί δηλαδή να μεταφέρει 185 αυτοκίνητα.
Η εταιρία Μητσόπουλου κατασκευάζει δικό της φέρι μποτ που θα έρθει την άνοιξη. Άλλες εταιρίες αναφέρουν ότι η εταιρία του Γιάννη Μητσόπουλου θα φέρει συνολικά δυο καινούργια φέρι μποτ και όχι ένα.
Όλα αυτά γίνονται αφού στο Υπουργείο είναι πλέον ξεκάθαρο ότι η κατανομή των δρομολογίων όλο το χρόνο θα γίνεται με βάση τα φέρι μποτ που έχουν πιστοποιητικά, θα μπορούν να εκτελούν δρομολόγια και στη γραμμή του Πρίνου και στη γραμμή της Κεραμωτής.
Με λίγα λόγια οι εταιρίες κατάλαβαν ότι θα έχουν περισσότερα δρομολόγια αν έχουν περισσότερα πλοία.