Dark Mode Light Mode
Τώρα η ΝΟΔΕ βιάζεται
Σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες υιοθετεί το Επιμελητήριο
20 διακοπές ρεύματος στο Δήμο Νέστου

Σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες υιοθετεί το Επιμελητήριο

Στη μηνιαία συνεδρίαση της διοικήσεως του Επιμελητηρίου Καβάλας που πραγματοποιήθηκε στα μέσα του Δεκέμβρη παραβρέθηκαν δύο στελέχη της εταιρείας Knowledge Broadband Services Α.Ε. οι κ.κ. Παύλος Μεγαλοβασίλης και Βασίλης Χρηστίδης, προκειμένου να ενημερώσουν τους συμβούλους για τις σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες που μπορεί να υιοθετήσει ο φορέας στοχεύοντας στην εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων μελών του. Η συμμετοχή και του Επιμελητηρίου Καβάλας σε μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα, όπου δραστηριοποιούνται ήδη κάποια Επιμελητήρια της χώρας, δεν επιτρέπει μόνο τη λειτουργία σε ένα νέο περιβάλλον αλλά θα βοηθήσει τους επιχειρηματίες ώστε να λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα έγραφα και τις διοικητικές πληροφορίες από τα γραφεία τους.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του κ. Χρηστίδη, ο οποίος παρουσίασε λεπτομερώς τις δυνατότητες της ηλεκτρονικής πλατφόρμας στους παριστάμενους και τους έπεισε για την αναγκαιότητά της, τα Επιμελητήρια πλέον οφείλουν να παρέχουν υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στα μέλη τους. Αυτές οι υπηρεσίες όχι μόνο θα αναγνωρίζονται από την ευρύτερη αγορά, αλλά επιπλέον θα στηρίζουν αποτελεσματικά τις τοπικές επιχειρήσεις και θα τονώνουν την εξωστρέφειά τους. Η στρατηγική συνεργασία που πρότεινε η εταιρεία Knowledge Broadband Services Α.Ε. κι έγινε αποδεκτή από τη διοίκηση του Επιμελητηρίου Καβάλας, προβλέπει τέσσερις κατηγορίες υπηρεσιών. Τον on line σύμβουλο του επιχειρηματία, την επιμελητηριακή ηλεκτρονική αγορά, τις ολοκληρωμένες τουριστικές υπηρεσίες, καθώς και την επιχειρηματική δικτύωση με την ομογένεια που ως φόρμα θα ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο της νέα χρονιάς.

Αναφορικά με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού Συνηγόρου του Επιχειρηματία θα παρέχονται στα μέλη του Επιμελητηρίου on line συμβουλές και απαντήσεις σε θέματα και ερωτήματα τα οποία σχετίζονται με νομικές – χρηματοδοτικές – φορολογικές υπηρεσίες. Η ένταξη στη ψηφιακή πλατφόρμα θα δώσει τη δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να ενημερώνονται για ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις. Η σημαντικότερη βοήθεια θα είναι η δυνατότητα ηλεκτρονικής διατύπωσης ερωτήματος, επί του οποίου ο ενδιαφερόμενος θα λαμβάνει απάντηση το αργότερο εντός τριών ημερών.

 

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Στο δεύτερο σκέλος της προτάσεως αναφορικά με την τοπική ηλεκτρονική αγορά, κάθε ενδιαφερόμενος επιχειρηματίας θα μπορεί να προβαίνει σε αγοραπωλησίες προϊόντων, ενώ κάθε πελάτης θα έχει στη διάθεσή του ένα ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησης από το οποίο θα μπορεί να δει το προφίλ και τα στοιχεία της επιχείρησης αλλά το πιο σημαντικό, να αναζητήσει και να αγοράσει τα προϊόντα που επιθυμεί, και να πληρώσει με τον τρόπο που θα επιλέξει.

Επιπλέον, η ίδια η επιχείρηση έχει δυνατότητα management του e-shop τόσο μέσα από υπολογιστή αλλά επιπλέον και μέσα από μια έξυπνη συσκευή (τηλέφωνο ή tablet pc).

Συνοπτικά τα βασικά χαρακτηριστικά και λειτουργίες της εφαρμογής easy2shop είναι:

•Επαγγελματική Παρουσίαση της Επιχείρησης μέσω δυναμικής ιστοσελίδας

•Δημιουργία Λογαριασμού Χρηστών για συχνούς αγοραστές

•Αναζήτηση προϊόντων με πολλαπλά κριτήρια

•Περιγραφή και Φωτογραφίες Προϊόντων με πολλές δυνατότητες ανάλογα το είδος τους

•Καλάθι Αγορών Χρήστη και Ιστορικό Παραγγελιών

•Ταξινόμηση Προϊόντων βάσει τιμής ή αλφαβητικά ή ανά κατηγορία

•Ειδικές Προσφορές και Εκπτώσεις

•Πληρωμές πελατών μέσω πιστωτικής ή PayPal

 

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το τρίτο σκέλος σχετικό με τον τουρισμό αφορά σε ολοκληρωμένες λύσεις που συνδράμουν στη λειτουργία των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο χώρο του τουρισμού με σκοπό:

•Να προβάλουν την Καβάλα ως νέο τουριστικό προορισμό

•Να εμπλουτίσουν το τουριστικό προϊόν με την προσφορά και άλλων μορφών τουρισμού που μέχρι σήμερα δεν είναι αρκετά διαδεδομένοι (θρησκευτικός, πολιτιστικός, οικοτουρισμός κ.α. )

•Να προσεγγίσουν νέους πελάτες, οι οποίοι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για την πραγματοποίηση των συναλλαγών τους

•Να προσεγγίσουν νέες αγορές που σε διαφορετική περίπτωση το κόστος προβολής στις συγκεκριμένες αγορές είναι απαγορευτικό

•Να προσφέρουν εργαλεία για την αξιοποίηση των νέων μεθόδων προσέγγισης συνεργατών με στόχο την δημιουργία αλυσίδων πωλήσεων

•Να εκσυγχρονίσουν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι επιχειρήσεις αυτές παρέχοντας τρόπους και ευκαιρίες ανάπτυξης

Οι λύσεις e-Tourism αποτελούνται κατά βάση από:

•Ένα εσωτερικό Marketplace τουριστικών υπηρεσιών. Ένα Marketplace στο οποίο μπορούν να συμμετέχουν ξενοδόχοι, τουριστικοί πράκτορες, γραφεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων κτλ, οι οποίοι θα μπορούν να προσφέρουν αλλά ταυτόχρονα και να αγοράζουν υπηρεσίες. Για παράδειγμα ένας ξενοδόχος θα μπορεί να προσφέρει διαθεσιμότητα δωματίων, η οποία θα μπορεί να αγοράζεται και να μεταπωλείται από ένα τουριστικό πράκτορα κ.ο.κ. Δηλαδή θα μπορούν μέσω του συστήματος να δημιουργούνται πολλαπλών επιπέδων (Β2Β, Β2Β2Β κτλ) αλυσίδες πωλήσεων. Είναι δομημένο έτσι ώστε να μπορεί να υποστηρίζει την διαχείριση προμηθειών και ειδικών τιμών συνεργατών, την διαμόρφωση τιμών συγκεκριμένων χρονικών περιόδων (π.χ. high season) κτλ.

•Άμεσες υπηρεσίες B2C (ASP – Application Service Provisioning) προς τον τελικό καταναλωτή /επισκέπτη της περιοχής για on-line κρατήσεις δωματίων με έλεγχο διαθεσιμότητας σε πραγματικό χρόνο.

•Εργαλεία και υπηρεσίες για την ολοκληρωμένη κάλυψη των αναγκών των Ελληνικών ΜΜΕ που εστιάζονται στον χώρο της φιλοξενίας (Ενοικιαζόμενα Δωμάτια, Καταλύματα, Μικρά Ξενοδοχεία κλπ.)

 

=

 

 

Προηγούμενο άρθρο

Τώρα η ΝΟΔΕ βιάζεται

Επόμενο άρθρο

20 διακοπές ρεύματος στο Δήμο Νέστου