Πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα στο υπουργείο εμπορικής ναυτιλίας, η καθιερωμένη σύσκεψη μεταξύ των εταιριών που εκτελούν δρομολόγια από και προς τη Θάσο, λίγο πριν την απόφαση για τα δρομολόγια της επόμενης δρομολογιακής περιόδου.
Η σύσκεψη αυτή συνηθίζεται. Είναι η πρώτη και τελευταία ευκαιρία οι εταιρίες να τα βρούνε μεταξύ τους, να συμφωνήσουν και οι τρεις τα δρομολόγια της επόμενης δρομολογιακής περιόδου. Τέτοιες συσκέψεις συνήθως πραγματοποιούνταν στο λιμεναρχείο Καβάλας. Αυτή τη φορά η σύσκεψη έγινε στην Αθήνα, αλλά το αποτέλεσμα δεν άλλαξε. Οι εταιρίες διαφώνησαν κι έτσι το όλο θέμα θα λυθεί στο συμβούλιο ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών με βάση την εισήγηση του κεντρικού λιμεναρχείου Καβάλας, το οποίο θα έχει λάβει οδηγίες από το υπουργείο.
Το επικρατέστερο σενάριο είναι τα δρομολόγια από την 1η Νοεμβρίου του 2015 μέχρι το τέλος Οκτωβρίου 2016, να είναι κυκλικά και εναλλακτικά, θα εκτελούνται δε ανάλογα με τον αριθμό των πλοίων κάθε εταιρίας.
Η εταιρία ΑΝΕΘ διαθέτει σήμερα 4 πλοία. Η εταιρία Μητσόπουλου τρία. Η εταιρία Φιλιάγκου ένα. Η εταιρία του Γιάννη Μητσόπουλου, υπάρχει το ενδεχόμενο να αυξήσει τα πλοία της στη διάρκεια της νέας δρομολογιακής περιόδου, καθώς κατασκευάζει ένα καινούριο φέρυ μπωτ, που είναι άγνωστο πότε θα ετοιμασθεί για να μπει στα δρομολόγια. Το πιθανότερο είναι αυτό να γίνει την άνοιξη, ή το καλοκαίρι του 2016.
Αφού η εισήγηση του υπουργείου μέσω του κεντρικού λιμεναρχείου Καβάλας, φτάσει στο συμβούλιο ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών εκεί θα παρθεί η απόφαση σε μια συνεδρίαση που αναμένεται να γίνει στο τέλος του μήνα που διανύουμε.