Περίπου έναν χρόνο ήταν σταματημένο το έργο στο νέο λιμάνι. Αναφερόμαστε στο έργο που έγινε αιτία να έρθουν σε αντιπαράθεση ο ΟΛΚ με τον Δήμο Καβάλας. Έργο που έχει σχέση με την επέκταση κατά 200 μέτρα του προσήνεμου μόλου. Την Μεγάλη Δευτέρα η κατασκευαστική εταιρία του κ. Κωνσταντινίδη από την Ξάνθη επανήλθε στο βασικό μέρος του έργου. Στο έργο που πρέπει να γίνει μέσα στη θάλασσα. Χρησιμοποιεί αδρανή υλικά όπως προβλέπει η σύμβαση. Δηλαδή από νόμιμα λατομεία της περιοχής και όχι από τον λόφο των Άσπρων Χωμάτων Χάθηκε βέβαια πολύτιμος χρόνος όμως αποφεύχθηκαν τα χειρότερα. Η εταιρία όλο αυτό το διάστημα δεν είχε σταματήσει πλήρως το έργο. Ασχολούνταν με άλλες εργασίες που δεν ήταν πρώτης προτεραιότητας. Τώρα τα έργα γίνονται εκεί που πρέπει ενώ σύντομα θα χρησιμοποιηθούν και τα τσιμεντένια μπλόκια τα οποία προετοιμάζονταν επί μήνες στην είσοδο του νέου λιμανιού.
Ο ΟΛΚ είναι ικανοποιημένος από την συγκεκριμένη εξέλιξη. Πιέζοντας το Υπουργείο για το ημιτελές έργο των βορείων κρηπιδωμάτων (εκκρεμότητα που δημιούργησε η εταιρία Θόλος ΑΕ) ελπίζει κι αυτό το έργο να αρχίσει πάλι (μάλλον μέσω νέας δημοπράτησης) στη διάρκεια του Καλοκαιριού. Ταυτόχρονα εξετάζει το ενδεχόμενο μιας ακόμη παρέμβασης στο νέο λιμάνι, αυτή τη φορά για την απαραίτητη εκβάθυνση της λιμενολεκάνης. Το νέο διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΚ συνεδρίασε δεύτερη φορά την Μεγάλη Δευτέρα. Πάλι όμως ασχολήθηκε με διαδικαστικής φύσεως θέματα.