Dark Mode Light Mode

Το Υπουργείο ψάχνει εταιρία, το ΚΚΕ ρωτά

Το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας καλεί τις εταιρίες μέχρι σήμερα το απόγευμα να καταθέσουν τις προτάσεις τους προκειμένου να αναθέσει σε αυτές τα 4 δρομολόγια την εβδομάδα από το Λαύριο προς τη Λήμνο και τον Άγιο Ευστράτιο. Σε 3 από τα 4 δρομολόγια το πλοίο θα έρχεται ως την πόλη μας. Ουσιαστικά με απευθείας ανάθεση θα αντικατασταθεί το πλοίο Ταξιάρχης. Χθες για το ίδιο πρόβλημα κατέθεσαν ερώτηση βουλευτές του ΚΚΕ: Σε απομόνωση βρίσκει η θερινή περίοδος τη Λήμνο, τον Άη Στράτη όπως επίσης και άλλα νησιά. Η Λήμνος καλύπτεται με ένα και μόνο πλοίο, το “Ν. ΜΥΚΟΝΟΣ”, που φτάνει στο νησί δύο φορές τη βδομάδα και μετά από ταξίδι 20 ωρών. Όσο για τον Άη Στράτη, εδώ και πάνω από ένα μήνα το νησί παραμένει χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με την ηπειρωτική Ελλάδα. Το πλοίο που εκτελούσε το δρομολόγιο Λαύριο – Άγιος Ευστράτιος – Λήμνος – Καβάλα, Ε/Γ-Ο/Γ “ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ”, έχει ακινητοποιηθεί λόγω επίσχεσης εργασίας των απλήρωτων ναυτεργατών. Η μόνη σύνδεση του Αγίου Ευστρατίου με τον έξω κόσμο γίνεται με ένα μικρό επιβατηγό από τη Λήμνο.

Είναι τεράστιες οι ευθύνες της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, αφού με την πολιτική της συνεχίζει στην ίδια αντιναυτεργατική – αντιλαϊκή ρότα των προηγούμενων κυβερνήσεων ΝΔ – ΠΑΣΟΚ. Δεσμευμένη με τα εφοπλιστικά συμφέροντα, χρηματοδοτεί τις ακτοπλοϊκές εταιρείες με κρατικές επιδοτήσεις από τη φοροληστεία του λαού και αφήνει τα νησιά χωρίς πλοία, τους ναυτεργάτες χωρίς δουλειά, δημιουργώντας μεγάλα προβλήματα τόσο στη μετακίνηση των επιβατών όσο και στον εφοδιασμό με προϊόντα στα νησιά. Η ζωή επιβεβαιώνει ότι όσο τα πλοία είναι στα χέρια των εφοπλιστών, όσο η ανάπτυξη της οικονομίας και της ναυτιλίας έχουν κριτήριο το κέρδος, όλα τα προβλήματα θα οξύνονται, τόσο για τους κατοίκους των νησιών όσο και για τους ναυτεργάτες. ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. υπουργός ποια μέτρα θα πάρει ώστε: Να είναι απρόσκοπτη, καθημερινή η σύνδεση της Λήμνου και του Αγίου Ευστρατίου με την Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα, καθώς και με τα άλλα νησιά του Βορείου Αιγαίου για όλη τη διάρκεια του χρόνου και να επαναφερθεί το δρομολόγιο της Θεσσαλονίκης.

Να καταβληθούν άμεσα οι δεδουλευμένοι μισθοί σε όλους τους ναυτεργάτες και να μειωθούν τα εισιτήρια και τα ναύλα των οχημάτων κατά 50%. Να δίνονται δωρεάν εισιτήρια σε ανέργους και ειδικές τιμές για ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες (φοιτητές, συνταξιούχους, ΑΜΕΑ)».

 

Προηγούμενο άρθρο

Αλλαγή δεδομένων για το έργο και τη μονοδρόμηση της οδού Βενιζέλου

Επόμενο άρθρο

Πρόβλημα στην αποκομιδή των σκουπιδιών