Έντονες ήταν τις προηγούμενες ημέρες, στη Θάσο, οι φήμες σχετικά με την πρόθεση της ΑΝΕΘ να αγοράσει ένα ακόμη ανοιχτού τύπου φέρυ μπωτ, αμφίδρομο, το οποίο σκοπεύει να χρησιμοποιήσει στη γραμμή της Κεραμωτής ίσως και στη γραμμή του Πρίνου, την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2015.
Αυτή η φημολογία συνδυάστηκε με μία ακόμη που δεν επιβεβαιώνεται ως τώρα όσον αφορά ένα καινούριο πλοίο που θα έρθει στην περιοχή, αναφέρεται δε το όνομα του επιχειρηματία κ. Τσώκου. Άλλοι λένε ότι η ΑΝΕΘ σίγουρα θα αγοράσει πλοίο ενόψει του 2015. Λένε και μάλιστα μπορεί το πλοίο που θ΄ αγοραστεί να προέρχεται από τον επιχειρηματία κ. Τσώκο.
Στη Θάσο τα λόγια είναι πάρα πολλά, τα σενάρια επίσης. Φημολογείται ότι ο κ. Τσώκος αν δεν καταφέρει να πουλήσει πλοίο του στην εταιρία ΑΝΕΘ, τότε θα έρθει στην περιοχή την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2015 με δικό του πλοίο, σε συνεργασία με την εταιρία του κ. Φιλιάγκου.
Εν τω μεταξύ τα δρομολόγια για το χειμώνα φαίνεται ότι με την απόφαση του συμβουλίου ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών θα είναι 14 από την Κεραμωτή, 14 από το Λιμένα, 3 από τον Πρίνο, 3 από την Καβάλα.
Κανείς δεν ξέρει αν τα δρομολόγια αυτά θα είναι σταθερά, δεν θα επηρεασθούν δηλαδή από τη διαδικασία της ακινησίας.
Στο σημείο αυτό επέμεναν οι τοπικοί φορείς με την παρουσία στο ΣΑΣ, δηλαδή ν΄ αποφασιστεί από το συμβούλιο ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών ότι τα δρομολόγια αυτά είναι σταθερά, άσχετα από τη διαδικασία της ακινησίας, η οποία όπως κάθε χρόνο θα εκμεταλλευτούν οι ναυτιλιακές εταιρίες.
Τα δρομολόγια στη γραμμή του Πρίνου θα είναι τρία από τον Πρίνο, τρία από την Καβάλα, κάθε μέρα και την Κυριακή, με αυτό το ερωτηματικό πάντα, τι θα γίνει στην περίοδο της ακινησίας.
Για την κατανομή των δρομολογίων ανάμεσα στις τρεις εταιρίες θεωρείται ότι αδικήθηκε η εταιρία Φιλιάγκος. Ήδη ο ιδιοκτήτης της εταιρίας έστειλε εξώδικο στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, διατυπώνοντας έντονη διαμαρτυρία κυρίως για την κατανομή των δρομολογίων όπως επίσης και για τον αριθμό των δρομολογίων.
«Εμείς προτείναμε περισσότερα δρομολόγια, το χειμώνα και στη γραμμής της Κεραμωτής και στη γραμμή του Πρίνου», λένε εκπρόσωποι της εταιρίας «Στέλιος Φιλιάγκος», αν και η απόφαση που πήρε τελικά το συγκεκριμένο συμβούλιο, είναι η απόφαση που ήδη αναφέραμε.