Φιλοξενούμενος στο ραδιοφωνικό στούντιο της ΠΡΩΙΝΗΣ ήταν το πρωί της Μεγάλης Τετάρτης ο πρώην αντιπρόεδρος της βουλής Γιώργος Καλαντζής, που κλήθηκε να σχολιάσει τα ζητήματα της τοπικής επικαιρότητας. Έχοντας μακροχρόνια κοινοβουλευτική εμπειρία, ο κ. Καλαντζής αρχικά σχολίασε τη βουλευτική εκπροσώπηση της περιφερειακής ενότητας Καβάλας στη διάρκεια των πρώτων μετεκλογικών μηνών. Ο κ. Καλαντζής θυμήθηκε τις δικές του πρώτες ημέρες του 1993 και την πίστωση χρόνου που χρειάστηκε, προκειμένου να εγκλιματιστεί και να αποδείξει τις δυνατότητές του. Την ίδια κατανόηση που δοκίμασε εκείνος, την αναγνωρίζει και στους νέους συναδέλφους του, περιμένοντας να τους κρίνει από τα αποτελέσματα των δράσεών τους.
Την κριτική του κ. Καλαντζή ζητήσαμε και για τη διοίκηση της περιφέρειας ΑΜΘ και τον περιφερειάρχη. Μας απάντησε ότι ο Γιώργος Παυλίδης είναι ένα έμπειρο αυτοδιοικητικό στέλεχος, ενώ σημαντική πολιτική εμπειρία διαθέτει και ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Θόδωρος Μαρκόπουλος. Ομοίως, σημαντική αυτοδιοικητική εμπειρία όμως διαθέτουν και οι τέσσερις δημάρχοι της περιφερειακής ενότητας Καβάλας. Πέραν όμως των διοικητικών ικανοτήτων τους, όλα τα στελέχη χρειάζονται και τα ανάλογα κονδύλια προκειμένου να παρουσιάσουν έργο.
Ο Γιώργος Καλαντζής κλήθηκε επίσης να αναφερθεί στις διεκδικήσεις της καβαλιώτικης κοινωνίας επί θεμάτων όπως η όδευση του αγωγού ΤΑΡ και η παραχώρηση των στρατοπέδων. Σημείωσε ότι εκείνος είχε «ανοίξει την πόρτα των στρατοπέδων προκειμένου να βάλει πόδι ο δήμος Καβάλας». Αυτή την κατάσταση ας επιδιώξουν οι συνάδελφοί του να τη «μονιμοποιήσουν». Σχετικά με την κατάργηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης για τη χρήση του φυσικού αερίου από τη ΒΦΛ, ο πρώην αντιπρόεδρος της βουλής παρατήρησε ότι το μόνο που απέμενε προεκλογικά ήταν η υπογραφή του κ. Χαρδούβελη προκειμένου να εφαρμοστεί ως μέτρο. Από τη στιγμή που το μέτρο βρίσκει σύμφωνη την αρμόδια επιτροπή της ευρωπαϊκής ένωσης, τότε θα πρέπει να εφαρμοστεί. Η αναβλητικότητα της προηγούμενης κυβερνήσεως στο συγκεκριμένο θέμα ήταν μία από τις αιτίες της εκλογικής ήττας. Ερωτώμενος επίσης για την όδευσης του αγωγού ΤΑΡ, ο κ. Καλαντζής διευκρίνισε ότι θα περάσει μεν από την Καβάλα, αλλά από περιοχή που δε θα πλήξει τις αγροτικές καλλιέργειες.
Ενόψει του νέου ΕΣΠΑ, ο κ. Καλαντζής ιεράρχησε τα έργα που θα πρέπει οπωσδήποτε να προχωρήσουν, μιλώντας για τις υποδομές στο εμπορικό κι επιβατικό λιμάνι της Καβάλας, για τη σιδηροδρομική σύνδεση που θα καταστήσει ολοκληρωμένο το νέο λιμάνι, για την αποτελεσματική προβολή και τουριστική εκμετάλλευση των Φιλίππων σε αρχαιολογικό και θρησκευτικό επίπεδο, καθώς και για τις υποδομές του Περιγιαλίου.
Ο κ. Καλαντζής δε λησμόνησε και το επενδυτικό πρόγραμμα των γεωτρήσεων στο θαλάσσιο κόλπο της Καβάλας ώστε να αυξηθεί η ημερήσια παραγωγή πετρελαίου, έστω κι αν πρόκειται για επίτευγμα μιας ιδιωτικής επιχείρησης. Τα πλεονεκτήματα της επενδύσεως αφορούν όχι μόνο στη διατήρηση των θέσεων εργασίας και στη δημιουργία νέων αλλά και στην παράπλευρη τόνωση της τοπικής οικονομίας.
Με χαλαρότερο πλέον το καθημερινό του πρόγραμμα, ο Γιώργος Καλαντζής μπορεί να βρίσκεται περισσότερο χρόνο στην Καβάλα, να συναντά τους συμπολίτες του και να συζητά μαζί τους. Έχοντας πρωτοεκλεγεί το 1993, ο κ. Καλαντζής πληροί ήδη τις προϋποθέσεις για πλήρη βουλευτική συνταξιοδότηση. Τυπκά ωστόσο, θα πρέπει να περιμένει έως τα 65 χρόνια του προκειμένου να θεωρηθεί κι επισήμως «συνταξιούχος».