Σύντομη και με ομόφωνες όπως πάντα αποφάσεις ήταν η χθεσινή 39η συνεδρίαση της οικονομικής επιτροπής του Δήμου Καβάλας, Από την αντιπολίτευση συμμετείχε μόνο ο Μανόλης Κελαϊδάκης.
Εκτός από τα εννέα θέματα της ημερήσιας διάταξης ομόφωνα εγκρίθηκαν και τέσσερα έκτακτα.
Όπως φαίνεται υπάρχει κινητικότητα από την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη και τη διαχειριστική αρχή για τα έργα του ΕΣΠΑ. Χθες λοιπόν ο Δήμος Καβάλας για να προετοιμαστεί αναμόρφωσε τον προϋπολογισμό του κάνοντας εκ των προτέρων κατανομή των χρημάτων προκειμένου να πληρωθούν έργα του ΕΣΠΑ που αφορούν εξοπλισμό παιδικών σταθμών.
Προετοιμάζεται ταυτόχρονα καθώς αναμένονται κι άλλα χρήματα για πιο σημαντικά έργα του ΕΣΠΑ στο Δήμο Καβάλας, που είναι σταματημένα.
Όπως είπε ο κ. Φιλιππίδης υπάρχει πληροφόρηση από την Κομοτηνή ότι σιγά – σιγά θα πληρωθούν τα έργα του ΕΣΠΑ που είναι απλήρωτα. Άρα σιγά – σιγά θα ξεκινήσουν να εκτελούνται πάλι.
Στις προτάσεις ανάληψης υποχρέωσης εγκρίθηκε κονδύλι 7.700 ευρώ για προβολή της ανάγκης της ανακύκλωσης και 25.000 ευρώ για αγορά μηχανημάτων για την υπηρεσία Κήπων.
Οριστικά εγκρίθηκε ανάδοχος του έργου: «Συντηρήσεις δημοτικών κτηρίων στη δημοτική ενότητα Φιλίππων για το τρέχον έτος», η κοινοπραξία Ιακωβίδη – Τσάντα, που προσέφερε έκπτωση 33% κι έτσι το έργο που είχε αρχικό προϋπολογισμό 60.000 ευρώ θα εκτελεστεί με το ποσό των 28.000 περίπου.
Χαρούμενος εισηγήθηκε το τελευταίο θέμα της ημερήσιας διάταξης ο αντιδήμαρχος Φίλιππας Φιλιππίδης. Εγκρίθηκαν οι όροι της διακήρυξης και οι τεχνικές προδιαγραφές για το διαγωνισμό που αφορά την παροχή υπηρεσιών συμβούλου τεχνικής υποστήριξης στο γνωστό ευρωπαϊκό πρόγραμμα που συμμετέχει ο Δήμος Καβάλας, Mare Nostrum. Όπως είπε ο κ. Φιλιππίδης μια από τις υποχρεώσεις του τεχνικού συμβούλου θα είναι να ψηφιοποιήσει το αρχείο οικοδομικών αδειών της πολεοδομίας Καβάλας. Συνολικά το έργο που θα κάνει ο σύμβουλος φτάνει στο ποσό των 80.000 ευρώ. Προβλέπεται να ψηφιοποιηθεί μέρος του αρχείου της πολεοδομίας που αφορά τις οικοδομικές άδειες που εκδόθηκαν από αυτήν από το 2010 μέχρι το 2015.