Dark Mode Light Mode

2ο ΓΕΛ Καβάλας: Επιτυχημένη δράση Erasmus στη Μαδρίτη (φωτογραφίες)

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΣΗΣ ERASMUS+ (2021-2027) ΔΡΑΣΗ ΚΑ1 ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ


Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η υλοποίηση της κινητικότητας, του 2ου Γενικού Λυκείου Καβάλας, με κωδικό αριθμό 2022-1-EL01-KA121-SCH-000063886 που εντάσσεται στη Βασική Δράση 1 του τομέα Σχολικής Εκπαίδευσης στα πλαίσια του προγράμματος ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΣΗ ERASMUS+ 2021-2027, στο οποίο συμμετείχαν δύο καθηγήτριες, η κ. Πορφυλίδου Ελισσάβετ φιλόλογος και η κ. Δημητριάδου Ζαχαρένια, καθηγήτρια αγγλικής γλώσσας, στη Μαδρίτη της Ισπανίας 19-23/09/2022 με τίτλο «Non- formal education at school. In and outdoor methods and tools to empower students key competences, participation and learning» (Mη τυπική εκπαίδευση στο σχολείο. Μέθοδοι και εργαλεία μέσα και έξω από την τάξη για την ενδυνάμωση των μαθητών σε βασικές ικανότητες, συμμετοχή και μάθηση) που οργάνωσε ο οργανισμός Enjoy Italy.

Το σεμινάριο διήρκεσε 5 ημέρες και πήραν μέρος 18 καθηγητές / καθηγήτριες Α/θμιας και Β/θμιας  Εκπαίδευσης,  από διάφορα σχολεία της Ευρώπης και 1 διοικητική υπάλληλος  από την Κροατία. Παρουσιάστηκαν στους συμμετέχοντες τα σχολεία και τα εκπ/κά συστήματα των διαφόρων χωρών.

Έγιναν συγκρίσεις, ερωτήσεις  και συζητήθηκε η κατάσταση στα σχολεία μετά την περίοδο COVID και επίσης η ολοένα αυξανόμενη ανάγκη για ανάληψη περισσότερων εργασιών από τους καθηγητές ευρωπαϊκά. Ο εκπαιδευτής κ. Alessandro Gariano μίλησε για τη μελλοντική πολιτική της ΕΕ σχετικά με την εκπαίδευση στα κράτη μέλη η οποία επικεντρώνεται σε έξι διαστάσεις:

Ποιότητα, ένταξη και ισότητα των φύλων, πράσινες και ψηφιακές μεταβάσεις, δάσκαλοι και εκπαιδευτές, ανώτερη εκπαίδευση και γεωπολιτική διάσταση. Έγινε επίσης ενημέρωση για το European Innovative Teaching Award, το οποίο  είναι μια νέα πρωτοβουλία που θεσπίστηκε για την επίτευξη του Ευρωπαϊκού Χώρου Εκπαίδευσης έως το 2025.

Οι στόχοι του Βραβείου είναι α) να γιορτάσουν τα επιτεύγματα των δασκάλων και των σχολείων και να αποδώσουν εύσημα στο έργο τους, β) να εντοπίσει και να προωθήσει εξαιρετικές πρακτικές διδασκαλίας και μάθησης, γ) να παρέχουν μέσα για αμοιβαία μάθηση  και δ) να τονίσουν την αξία του προγράμματος Erasmus+ για τη συνεργασία των ευρωπαίων εκπαιδευτικών και τη δημιουργία του Ευρωπαϊκού Χώρου Εκπαίδευσης.

Οι επιμορφούμενοι γνώρισαν εργαλεία ψηφιακά,  η χρήση των οποίων στην εκπαίδευση προκαλεί την περιέργεια των μαθητών, ενισχύει τη δέσμευσή τους και οδηγεί σε καλύτερη μάθηση και κατανόηση, παράγοντες που αποτελούν προτεραιότητα για κάθε αποτελεσματικό δάσκαλο. Έγινε πρακτική εφαρμογή των ψηφιακών εργαλείων σε διαθεματικά σενάρια τα οποία και παρουσιάστηκαν στην ολομέλεια.

Η αξιολόγηση είναι γενικά θετική, καθώς επιτεύχθηκε η ενεργή εμπλοκή των παρευρισκομένων εκπαιδευτικών, η συνάφεια των θεωρητικών γνώσεων που παρουσιάστηκαν με την διδακτική πράξη, κλίμα αποδοχής και εμπιστοσύνης για την ανάπτυξη πνεύματος συνεργασίας και συνεργατικής κουλτούρας που τελικά προώθησε τον αναστοχασμό των εκπαιδευτικών.

Ο Δ/ντής του 2ου Γενικού Λυκείου Καβάλας κ. Λυμπεράκης Δημήτριος και οι επιμορφούμενες καθηγήτριες θα ήθελαν να ευχαριστήσουν την κ. Αυγή Χρυσανθίδου «ΜΙΚΡΟΣ ΜΥΛΟΣ Ε.Ε.» και τον κ. Βασίλη Ευστρατίου «ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ ΝΟΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΕΠΕ» για την ευγενική προσφορά των προϊόντων τους, τα οποία ¨ταξίδεψαν¨  όλους τους συμμετέχοντες του σεμιναρίου σε γεύσεις και αρώματα της Καβάλας.

(ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ)

Προηγούμενο άρθρο

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 1ο Kavala International Summer School (φωτογραφίες)

Επόμενο άρθρο

Ο εχθρός προ των πυλών