Dark Mode Light Mode

2ο Γυμνάσιο Καβάλας: Μαθησιακή ζέση στην παγωνιά του χειμώνα (φωτογραφίες)

Ο νέος χρόνος ξεκίνησε με «ζεστές» τις μηχανές παραγωγικότητας και μάθησης για το 2ο Γυμνάσιο Καβάλας.

Μαθητές  και μαθήτριες του προγράμματος Eurolab αψήφησαν το κρύο και ήρθαν την Κυριακή 12 Ιανουαρίου  στο σχολείο για να συνομιλήσουν για τις πολιτικές και αξίες της ΕΕ, τους ευρωπαϊκούς θεσμούς, τα προγράμματα κινητικότητας και το δίκτυο Eurodesk Greece.

Η συνάντηση αυτή εντάσσεται στις δράσεις του προγράμματος Jean Monnet με θεματική την ευρωπαϊκή πολιτειότητα, του οποίου το συντονισμό έχει η καθηγήτρια – φιλόλογος του σχολείου κα. Λιατσοπούλου Ανδριανή, ενώ να σημειωθεί ότι παρευρέθηκε και ο κ. Σπιτσέρης Δημήτρης από τον οργανισμό Europe Direct Aνατολ.Μακεδονίας – Θράκης.

Στο τέλος της συνάντησης, οι μαθητές και μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους σε παιχνίδια της ευρωπαϊκής γωνίας μάθησης. Επίσης, το βιωματικό εργαστήριο που ξεκίνησε το Δεκέμβρη σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής Ψυχοκοινωνικής Υγείας, στο οποίο οι μαθητές/τριες της Β’ τάξης του 2ου Γυμνασίου Καβάλας είχαν τη δυνατότητα να σταθμίσουν μέσα από δραστηριότητες, τις προσωπικές τους δυνάμεις και τα εφόδια που διαθέτουν για να αντιμετωπίζουν μια ενδεχόμενη δυσκολία στην καθημερινότητά τους και να μπορούν να συνεχίζουν την πορεία της ζωής τους, ολοκληρώθηκε στις 15 Ιανουαρίου με την τελευταία βιωματική δράση.

Τα θέματα που αναπτύχθηκαν ήταν η αυτοεκτίμηση, η αποδοχή της προσωπικής ευθύνης, η ψυχική ανθεκτικότητα και η διαχείριση του άγχους. Τον συντονισμό του εργαστηρίου είχε η κα. Τσελέπη Χρύσα, κοινωνιολόγος και επιστημονική υπεύθυνη του Κέντρου, την οποία ευχαριστούμε θερμά. Η αξία αυτών των δράσεων είναι ουσιαστική και σημαντική για τους μαθητές και μαθήτριές μας, και κατ’ επέκταση για τους γονείς και καθηγητές.

(ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ)

Προηγούμενο άρθρο

Κοπή της βασιλόπιτας του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας (φωτογραφίες)

Επόμενο άρθρο

ΤΕΕ: Ξεκίνησε υποβολή αιτήσεων για επιδοτήσεις δημιουργίας βρεφικών σταθμών