Dark Mode Light Mode

4η προτεραιότητα η σιδηροδρομική γραμμή Θεσ/νίκης- Καβάλας

Αποκαλυπτική για τις προθέσεις και τις προτεραιότητες της Κυβέρνησης στο θέμα των σιδηροδρομικών έργων είναι συνέντευξη που έδωσε την Κυριακή στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ο αρμόδιος Υπουργός κ. Κωνσταντίνος Αχιλλέα Καραμανλής (φωτογραφία). Πέραν του ότι ασκεί κριτική στην προηγούμενη Κυβέρνηση για μη ρεαλιστικά σχέδια επέκτασης του σιδηροδρομικού δικτύου (εννοώντας την Σιδηροδρομική Εγνατία) θέτει ως 4η προτεραιότητα τον σχεδιασμό (δηλαδή εκπόνηση των μελετών) της σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης- Καβάλας.
Με την ίδια ευκαιρία ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δεν αναφέρει το παραμικρό για το έργο νέο λιμάνι Καβάλας- Τοξότες, η εκπόνηση μελετών του οποίου ξεπέρασε κάθε προηγούμενο ρεκόρ.

Οι μελέτες του έργου είναι σε φάση εκπόνησης εδώ και τουλάχιστον 10 χρόνια! Η δήλωση του κ. Υπουργού στη συγκεκριμένη ερώτηση περί των σιδηροδρομικών έργων αναφέρει: « Από την πλευράς μας, ο σιδηρόδρομος ασφαλώς και έχει κεντρική θέση στο πρόγραμμά μας, αλλά με αναφορά σε έργα ρεαλιστικά και λειτουργικά.

Που εξυπηρετούν τον πολίτη και βελτιώνουν την παρεχόμενη υπηρεσία. Έτσι ιεραρχούμε ως έργα προτεραιότητας την ολοκλήρωση των συστημάτων στο δίκτυο, και ειδικά στον άξονα Πάτρα- Αθήνα- Θεσσαλονίκη- Ειδομένη- Προμαχώνας (ΠΑΘΕΠ), τη συντήρηση και αναβάθμιση της υποδομής με στόχο τη βελτίωση της χρονοαπόστασης Αθήνα- Θεσσαλονίκη, την προκήρυξη του έργου από Ρίο μέχρι Πάτρα και το σχεδιασμό της νέας πεδινής χάραξης Θεσσαλονίκη- Καβάλα. Όλα αυτά, άλλωστε, τα ανακοινώσαμε λεπτομερώς στο πρόγραμμά μας, το οποίο οι πολίτες με την ψήφο τους ενέκριναν και εμπιστεύτηκαν».

Προηγούμενο άρθρο

Παρέλαση 28ης Οκτώβρη: Πρώτα τα σχολεία, μετά οι πολιτιστικοί σύλλογοι;

Επόμενο άρθρο

Μερομήνια: Τι «βλέπουν» για τον καιρό το φθινόπωρο και τον χειμώνα