Ανακοινώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα η κοινή πρωτοβουλία του Αστικού ΚΤΕΛ και του Δήμου Καβάλας προκειμένου μέσω προγράμματος του «ΦιλόΔημου» να επωφεληθούν της ευκαιρίας και να εξασφαλίσουν χρηματοδότηση που ίσως και να φτάσει στο ποσό των εκατό χιλιάδων ευρώ, ώστε να παρέμβουν μαζί και να τοποθετήσουν καινούργια κουβούκλια στάσεων.
Οι συζητήσεις μεταξύ του Αστικού ΚΤΕΛ και του Δήμου Καβάλας έχουν προχωρήσει αρκετά. Η πρόταση που θα καταθέσει στο «ΦιλόΔημο» ο Δήμος Καβάλας αναμένεται να ετοιμαστεί έως το τέλος Απριλίου. Εφόσον εγκριθεί ο Δήμος Καβάλας θα έχει στη διάθεσή του διάστημα δύο ετών ώστε να υλοποιήσει την πρότασή του και να τοποθετήσει καινούργια κουβούκλια στις στάσεις του Αστικού ΚΤΕΛ.
Η πρόταση του Αστικού ΚΤΕΛ αφορά κατά προτεραιότητα 25 ομοιόμορφες στάσεις στο κέντρο της πόλης. Σύμφωνα με το ίδιο σκεπτικό, σε όποιο σημείο του κέντρου υπάρχουν κουβούκλια θα ξηλωθούν με προσοχή, θα απομακρυνθούν και θα τοποθετηθούν σε ισάριθμες στάσεις στις συνοικίες.
Σημειώνεται ότι λόγω αντικειμενικών δυσκολιών υπάρχουν κεντρικές στάσεις που όμως δεν μπορούν να φιλοξενήσουν κουβούκλια. Ανάλογες στάσεις βρίσκονται κυρίως στην οδό Ομονοίας όπου το πεζοδρόμιο είναι στενό. Άρα δεν επαρκεί ο χώρος για την τοποθέτηση κουβουκλίων.
Το Αστικό ΚΤΕΛ που συζητά με τον Δήμο Καβάλας προτείνει οι καινούργιες στάσεις που θα τοποθετηθούν να είναι όπως εκείνες που περιλήφθηκαν στο έργο της οδού Βενιζέλου και Ερυθρού Σταυρού. Το σχέδιο είναι ιταλικό αλλά οι στάσεις της συγκεκριμένης εργολαβίας κατασκευάστηκαν από τοπική επιχείρηση.
Συνολικά οι στάσεις σε όλη την πόλη υπολογίζονται σε περισσότερες από 126. Αυτές είχαν ή έχουν στέγαστρα. Τα χρήματα που θα επωφεληθεί ο δήμος θα είναι μάξιμουμ εκατό χιλιάδες ευρώ. Άρα θα πρέπει να βρεθεί ένα φθηνό σχέδιο προκειμένου με το προαναφερόμενο ποσό να χρηματοδοτηθούν το δυνατόν περισσότερα κουβούκλια.
Ενώ η ιδέα χρήσης των κουβουκλίων που ήδη υπάρχουν και να μετακινηθούν από το κέντρο προς τις συνοικίες δίνει τη δυνατότητα στο Αστικό ΚΤΕΛ και στον Δήμο Καβάλας να δράσουν αποτελεσματικότερα. Πάντως, η συνεργασία των δύο πλευρών με την ευκαιρία του προγράμματος «ΦιλόΔημος» δεν λύνει την αρχική και βασική τους διαφωνία αναφορικά με το ποιος είναι αρμόδιος στις συγκεκριμένες περιπτώσεις στάσεων. Είναι γνωστό ότι επί του θέματος υπάρχει διαφωνία, σχετιζόμενη με την αρμοδιότητα και την εμπορική εκμετάλλευση των κουβουκλίων.