Dark Mode Light Mode
Πρόεδρος τοπικού Ζυγού: Η ΔΕΥΑΚ χρειάζεται χρήματα και για έργα
617 αιτήσεις επαγγελματιών για την απαλλαγή δημοτικών τελών και τελών κοινόχρηστων χώρων
Καθαριότητα στο λιμάνι εν όψει τραπεζοκαθισμάτων

617 αιτήσεις επαγγελματιών για την απαλλαγή δημοτικών τελών και τελών κοινόχρηστων χώρων

Ο αντιδήμαρχος του Δήμου Καβάλας κ. Γιώργος Μιχαηλίδης μίλησε στο ραδιόφωνο της Πρωινής για τη διαδικασία ψηφιακής εξυπηρέτησης των πολιτών μέσα από την ιστοσελίδα του Δήμου Καβάλας.

Όπως τόνισε εδώ και λίγες ημέρες είναι σε πιλοτική λειτουργία -στην ίδια πάντα πλατφόρμα- μία νέα διαδικασία που επιτρέπει τους πολίτες να γνωρίζουν αμέσως ποιες είναι οι οφειλές τους. Με τον ίδιο τρόπο μπορούν να εξυπηρετούνται με τα ειδοποιητήρια που τους αφορούν όπως και να λάβουν κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής.

Με αυτήν την εξέλιξη, είπε ο Γιώργος Μιχαηλίδης, η online εξυπηρέτηση των πολιτών συνεχίζεται. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία πού έδωσε στη δημοσιότητα, το διάστημα της αναβαθμισμένης ψηφιακής πλατφόρμας στην ιστοσελίδα του Δήμου ζητήθηκαν από πολίτες 31 πιστοποιητικά οικογενειακής κατάστασης και έχουν εξυπηρετηθεί τα 25. Στα μέτρα για την απαλλαγή τελών καθαριότητας και κοινόχρηστων χώρων κατέθεσαν αίτηση για να ενταχθούν 617 επιχειρήσεις και επαγγελματίες. Όπως είπε ο κ. Μιχαηλίδης έχουν εξυπηρετηθεί οι 555.

Φαίνεται αρκετά ικανοποιημένος καθώς το αναβαθμισμένο σύστημα που υφίσταται το τελευταίο δεκαπενθήμερο λειτουργεί. Αυτό εξηγεί γίνεται γιατί υποστηρίζεται από τους υπαλλήλους του Δήμου ενώ σημειώνει το αγκάλιασε και ο κόσμος. Όπως είπε ο Γιώργος Μιχαηλίδης η κατάθεση ηλεκτρονικής αίτησης για την απαλλαγή από τα δημοτικά τέλη και τα τέλη κοινόχρηστων χώρων (λόγω των μέτρων πρόληψης του κορωνοϊού) είναι αρκετά απλή. Περισσότερο περίπλοκη είναι η διαδικασία κατάθεσης αίτησης για έκδοση πιστοποιητικών.

Ο Γιώργος Μιχαηλίδης είπε ότι η υπηρεσία του City  care  πάλι στην ιστοσελίδα του Δήμου Καβάλας είναι ο ίδιος ο Δήμος Καβάλας και οι υπηρεσίες του. Παραδέχθηκε ότι χρειάζεται να γίνουν κάποιες διορθωτικές κινήσεις συντονισμού ώστε να προωθούνται ταχύτερα τα αιτήματα και οι παρατηρήσεις των πολιτών σε κάθε αρμόδιο τμήμα του Δήμου.

Σημείωσε ότι πολλές φορές υπόψη των υπηρεσιών του Δήμου τίθεται μικρής σημασία ζητήματα. Για αυτό και ζήτησε από τους πολίτες να αναφέρουν στο City Care τα πραγματικά προβλήματα που διαπιστώνουν. Είπε επίσης ότι όντως υπάρχει τελευταία μία καθυστέρηση στην ουσία του πράγματος δηλαδή στην επιδιόρθωση των προβλημάτων που οι πολίτες αναφέρουν στην ίδια ιστοσελίδα με τον προαναφερθέντα τρόπο. Τόνισε ότι αυτό το προσεχές διάστημα πρόκειται να αλλάξει.

 

 

 

Προηγούμενο άρθρο

Πρόεδρος τοπικού Ζυγού: Η ΔΕΥΑΚ χρειάζεται χρήματα και για έργα

Επόμενο άρθρο

Καθαριότητα στο λιμάνι εν όψει τραπεζοκαθισμάτων