Dark Mode Light Mode

7ο Γυμνάσιο Καβάλας: Συμμετοχή σε επιμορφωτικό σεμινάριο στην Ισπανία (φωτογραφίες)

Το σεμινάριο είχε τίτλο « Climate communication: Tools for managing ecoanxiety and taking positive action in schools”  και διοργανώθηκε από τον εκπαιδευτικό φορέα Euromentor στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+.

Το χρονικό διάστημα από 10 έως 14 Φεβρουαρίου 2025, τρεις εκπαιδευτικοί του 7ου Γυμνασίου Καβάλας, η κ. Ελένη Φλούδα, η κ. Σουλτάνα Τούμπα και η κ. Δανάη Χατζηβαρύτη παρακολούθησαν στη Βαρκελώνη της Ισπανίας επιμορφωτικό σεμινάριο με τίτλο «Climate communication: Tools for managing eco-anxiety and taking positive action in schools». Το σεμινάριο διοργανώθηκε από τον εκπαιδευτικό φορέα Euromentor στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+.

Στόχος του σεμιναρίου ήταν η ευαισθητοποίηση όλων και κυρίως των μαθητών, σε θέματα σχετικά με τη κλιματική αλλαγή, την διαχείριση του άγχους που προκαλείται από την καταστροφή του περιβάλλοντος και τη δημιουργία κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού σχετικού με την αναγκαία αλλαγή σε συμπεριφορές και συνήθειες που βλάπτουν το περιβάλλον.

Οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το πρόβλημα σε βάθος και επιμορφώθηκαν στο να δημιουργούν το δικό τους μοναδικό εκπαιδευτικό υλικό με απώτερο σκοπό να εμπλέξουν τους μαθητές και τις μαθήτριες τους στη διαδικασία ευαισθητοποίησης για το περιβάλλον και να τους ενεργοποιήσουν αποτελεσματικά.

Ανάμεσα στις πλούσιες και ποικίλες δράσεις στις οποίες συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί ήταν και η επίσκεψη σε κοινωνικό λαχανόκηπο, ο οποίος ήταν τοποθετημένος σε ταράτσα κτηρίου. Τη φροντίδα του λαχανόκηπου έχουν αναλάβει εθελοντές και σχολεία που θέλουν να καλλιεργήσουν τα δικά τους βιολογικά προϊόντα.

Επίσης, οι εκπαιδευτικοί πήραν μέρος σε διαδικτυακές δράσεις, παιχνίδια και εργασίες σχετικές με το οικολογικό αποτύπωμα, τις συνέπειες της ανθρώπινης παρέμβασης στο οικοσύστημα και τελικά στο πώς και εάν μπορεί η αρνητική αυτή εξέλιξη να αποφευχθεί.

Ο τελικός σκοπός του σεμιναρίου ήταν να δημιουργηθεί κατάλληλο, πρωτότυπο και ενδιαφέρον υλικό σε μορφή παιχνιδιού ώστε να αποτραπεί η ψυχολογική επιβάρυνση των εφήβων σχετικά με ένα τόσο σοβαρό θέμα όπως είναι η περιβαλλοντική καταστροφή και παράλληλα να καλλιεργηθούν καινούριες συνήθειες όχι μόνο στα παιδιά αλλά και γενικότερα σε όλη τη σχολική κοινότητα.

(ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ)

Προηγούμενο άρθρο

Το success story του Χιονοδρομικού στο Φαλακρό: Ασφυκτικά γεμάτο - 21 πίστες, καταρρίχηση σε χιονότρυπα

Επόμενο άρθρο

Στην κεντρική πλατεία της Καβάλας 28 Φεβρουαρίου στις 11 το πρωί διαδήλωση για τα Τέμπη