Dark Mode Light Mode

Αγωγή αποζημίωσης: Τράπεζα δεν προστάτευσε πολίτη από απάτη

Κατατέθηκε πρόσφατα στο Πρωτοδικείο Καβάλας αγωγή αποζημίωσης κατοίκου του Νομού.

Η αγωγή στρέφεται κατά τράπεζας που φέρεται να μην τον προστάτευσε από απατεώνες, με αποτέλεσμα να χαθεί από τον τραπεζικό του λογαριασμό ποσό 10.000 ευρώ. Το αρχικό περιστατικό έγινε πέρσι τον Μάη.

Ο πολίτης δέχθηκε τηλεφώνημα από υποτιθέμενο εκπρόσωπο της ΔΕΗ. Πίστεψε όσα άκουσε, έδωσε στοιχεία και κωδικούς του τραπεζικού του λογαριασμού. Αμέσως μετά τη λήξη της επικοινωνίας κατάλαβε το λάθος του.

Μία ώρα όπως δηλώνει στην αγωγή του, καλούσε συνεχώς στο τηλεφωνικό κέντρο της τράπεζας για να αποτρέψει τη συνέχεια της απάτης. Δεν του απαντούσε κανείς! Η τράπεζα ανταποκρίθηκε μετά από 75 λεπτά.

Στο μεταξύ οι απατεώνες είχαν προλάβει και είχαν πάρει από το λογαριασμό του το προαναφερθέν ποσό. Η αγωγή που υπογράφει η δικηγόρος Καβάλας κ. Γεωργία Τερζίδου, ζητά από την τράπεζα να επιστρέψει το ποσό των 10.000 ευρώ και να τον αποζημιώσει για την ηθική βλάβη που υπέστη. Θα συζητηθεί το επόμενο διάστημα στο Πρωτοδικείο Καβάλας.

Προηγούμενο άρθρο

Καθιερωμένος έλεγχος του ΕΟΤ στα τουριστικά λεωφορεία

Επόμενο άρθρο

Γέμισαν και τα κοιμητήρια των Κρηνίδων!