Προσαρμογή Προτιμήσεων Συναίνεσης

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας βοηθήσουμε να πλοηγηθείτε αποτελεσματικά και να εκτελέσετε ορισμένες ενέργειες. Θα βρείτε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με όλα τα cookies κάτω από κάθε κατηγορία συναίνεσης παρακάτω.

Τα cookies που κατηγοριοποιούνται ως «Απαραίτητα» αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας, καθώς είναι αναγκαία για την ενεργοποίηση των βασικών λειτουργιών του ιστότοπου.... 

Πάντα Ενεργά

Τα απαραίτητα cookies είναι ζωτικής σημασίας για τις βασικές λειτουργίες του ιστότοπου, ο οποίος δεν θα λειτουργεί με τον προβλεπόμενο τρόπο χωρίς αυτά.Τα cookies αυτά δεν αποθηκεύουν δεδομένα προσωπικής ταυτοποίησης.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα λειτουργικά cookies βοηθούν στην εκτέλεση ορισμένων λειτουργιών, όπως η κοινή χρήση του περιεχομένου του ιστότοπου σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, η συλλογή σχολίων και άλλες λειτουργίες τρίτων.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα αναλυτικά cookies χρησιμοποιούνται για να κατανοήσουμε πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τον ιστότοπο. Αυτά τα cookies παρέχουν πληροφορίες σχετικά με μετρήσεις, όπως ο αριθμός των επισκεπτών, το ποσοστό εγκατάλειψης, η πηγή επισκεψιμότητας κ.λπ.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα cookies απόδοσης χρησιμοποιούνται για την κατανόηση και την ανάλυση των βασικών δεικτών απόδοσης του ιστότοπου, οι οποίοι βοηθούν στην παροχή μιας καλύτερης εμπειρίας χρήστη για τους επισκέπτες.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα cookies διαφήμισης χρησιμοποιούνται για να δώσουν στους επισκέπτες προσαρμοσμένες διαφημίσεις βάσει των σελίδων που έχουν επισκεφτεί και να αναλύσουν την αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής καμπάνιας.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Dark Mode Light Mode

Άμεση δημοπράτηση του έργου σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης- Καβάλας

Ένα τεράστιο πακέτο διαγωνισμών σιδηροδρομικών έργων νέας γενιάς, ύψους 4 δισ. ευρώ, αναμένεται να βγει στον αέρα στα τέλη Ιουλίου με αρχές Αυγούστου από την ΕΡΓΟΣΕ, με στόχο να καταστεί η χώρα μας περιφερειακό «hub» στον τομέα των logistics στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Με αυτά τα μεγάλα σιδηροδρομικά έργα το βασικό δίκτυο θα συνδεθεί με τα μεγάλα λιμάνια της χώρας (Πάτρα, Λαύριο, Ραφήνα, Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη) και την ανατολική σιδηροδρομική Εγνατία μέχρι το Ορμένιο.

Οι 6 μεγάλοι διαγωνισμοί που προετοιμάζει η ΕΡΓΟΣΕ βρίσκονται στην τελική ευθεία και αναμένεται να προκηρυχθούν με τη μέθοδο του ανταγωνιστικού διαλόγου (μελέτη-κατασκευή). Πρόκειται για μια μέθοδο με την οποία θεωρείται ότι αποφεύγονται οι στρεβλώσεις του παρελθόντος, καθώς τα έργα θα γίνονται με έτοιμες μελέτες και χωρίς κατατμήσεις.

Στο πλαίσιο αυτό, την περασμένη Παρασκευή συναντήθηκε ο γενικός γραμματέας Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστο Βίνη. Βασικό αντικείμενο της συνάντησης ήταν η πορεία υλοποίησης των σιδηροδρομικών έργων που σχεδιάζει και πραγματοποιεί η ΕΡΓΟΣΕ.

Όπως ειπώθηκε στη συνάντηση, μέσα από μια σειρά άμεσων ενεργειών και πλήρους αναδιάρθρωσης διεργασιών, σήμερα βρίσκονται σε ώριμο στάδιο για τη δημοπράτηση έξι έργα στρατηγικής σημασίας, συνολικού προϋπολογισμού 3,3 δισ. ευρώ, μέσω του Ανταγωνιστικού Διαλόγου.

Πρόκειται για διασυνοριακά και διαπεριφερειακά έργα, καθώς και για έργα αναβάθμισης όπως η σύνδεση του 6ου προβλήτα του Λιμένα Θεσσαλονίκης με τον κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα Θεσσαλονίκης και η ανάπτυξη του προαστιακού Δυτικής Θεσσαλονίκης, η σύνδεση της Αλεξανδρούπολης με το Ορμένιο, η σύνδεση της Καβάλας με τη Θεσσαλονίκη και τους Τοξότες μέσω νέας νότιας χάραξης.

πηγή: nafteboriki.gr)

Προηγούμενο άρθρο

Ο Νίκος Χαρδαλιάς δεν απάντησε για τη λιτανεία της εικόνας του Αποστόλου Παύλου

Επόμενο άρθρο

Επωφελείται του Ταμείου Ανάκαμψης το Νοσοκομείο Καβάλας