Dark Mode Light Mode

Ανακοίνωση του ΤΑΡ για τα έργα στην περιοχή Λασπόλουτρα

Ελλάδα. O Διαδριατικός Αγωγός Φυσικού Αερίου (TAP AG) θα ήθελε να διευκρινίσει ότι:

«Τα έργα που εκτελούνται από εργολήπτρια εταιρεία του ΤΑΡ στην περιοχή Λασπόλουτρα (χλμ. 205,1της όδευσης του αγωγού) αφορούν στη διάνοιξη σκάμματος για τον εσωτερικό καθαρισμό του ήδη τοποθετημένου τμήματος του αγωγού και την προετοιμασία του για τη μελλοντική υδροστατική δοκιμή. Η υδροστατική δοκιμή αποτελεί μέθοδο επιβεβαίωσης της ασφάλειας του αγωγού, και υλοποιείται μόνο εφόσον ολοκληρωθούν οι εργασίες κατασκευής σε κάθε περιοχή. Στο συγκεκριμένο σημείο, ηδοκιμή έχει προγραμματιστεί για μεθύστερο χρονικό διάστημα, πριν το οποίο θα έχειολοκληρωθείκαι η σχετική διαδικασία αδειοδότησης από τις αρμόδιες τοπικές αρχές.

 Από την προηγούμενη Δευτέρα, 3 Ιουλίου 2017, όταν ξεκίνησαν οι εργασίες στο συγκεκριμένο σημείο έως και σήμερα, 12 Ιουλίου 2017, καμία εργασία γεώτρησης δεν έχει πραγματοποιηθεί στο γεωτεμάχιο. Στην παρούσα φάση των έργων υπάρχουν αντλίες που εκτελούν εργασίες στο σημείο,αποστραγγίζοντας ύδατα από το έδαφος στην επιφάνεια του σκάμματος, ώστε να δημιουργηθεί ασφαλές εργασιακό περιβάλλον για την ομάδα που έχει αναλάβει τις εργασίες καθαρισμού και προετοιμασίας. Πρόκειται για μία συνηθισμένη διαδικασία, προσωρινής ανακούφισης του υδροφόρου ορίζοντα.

 Η ποσότητα του νερού που προκύπτει από την τοπική αποστράγγισηκατά τις εργασίες διάνοιξης του σκάμματος και καθαρισμού του αγωγού,περιορίζεται αποκλειστικά στο συγκεκριμένο σκάμμα,δεν επηρεάζει τα γειτονικά γεωτεμάχια και ταυτόχρονα αντλείται πίσω στο έδαφος.

 Επίσης, θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι οι εργολήπτριες εταιρείες του ΤΑΡ υποχρεούνται να υλοποιούν το σύνολο των εργασιών που έχουν αναλάβει με βάση την εγκεκριμένη Μελέτη Περιβαλλοντικών και Κοινωνικών Επιπτώσεων (ΜΠΚΕ) του ΤΑΡ, καθώςκαι τις σχετικές άδειες από τις αρμόδιες υπηρεσίες της ελληνικής Πολιτείας.

 Μαζί με την ασφάλεια, κύριο μέλημα του ΤΑΡ είναι η τήρηση των υψηλότερων δυνατών προτύπων για την προστασία του περιβάλλοντος. Για το λόγο αυτό, διεξάγαμε μία εκ των εκτενέστερων ΜΠΚΕ που έχει γίνει ποτέ στην Ελλάδα. Για το λόγο αυτό φροντίζουμε ώστε ο αντίκτυπος των εργασιών κατασκευής να είναι προσωρινός. Και για το λόγο αυτό έχουμε δεσμευθεί για την πλήρη αποκατάσταση του περιβάλλοντος σε όλο το μήκος της όδευσης του αγωγού. Ήδη σήμερα, κι ενώ βρίσκομαστε ακόμη στο μέσο της κατασκευής, έχουμε μπει στη φάση αποκατάστασης σε περισσότερα από 100 χλμ στο σύνολο των 550 χλμ ελληνικού εδάφους που θα διασχίσει ο αγωγός».

 

ΔΕΛΤΙΟΥ ΤΥΠΟΥ

 

 

 

Προηγούμενο άρθρο

Συλλήψεις για παρεμπόριο και ρευματοκλοπές

Επόμενο άρθρο

Κάτοικοι του Περιγιαλίου για την εισφορά σε χρήμα